וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 12 משלימים את הפיכתם לידיעות אחרונות של סופ"ש - ומסמנים את מספר 2 בעיתון

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 20:59

לוואלה! ברנז'ה נודע כי העורך האחראי על מוספי 7 ימים ו-7 לילות של ידיעות אחרונות רביב גולן יעבור לחדשות 12 לערוך את מהדורת סוף השבוע עם דנה ויס. כזכור, את אולפן שישי עורך כיום עורך העיתון לשעבר רון ירון

גורם בידיעות אמר בהקשר זה לוואלה! ברנז'ה: "זו לא פחות מרעידת אדמה. אנחנו בהלם"

יממה לאחר הדיווח בוואלה! ברנז'ה לפיה בעיתונות הכלכלית זועמים על קשת בשל מסע הגיוסים לאתר ההייטק שלה, לקבוצת ידיעות אחרונות יש סיבה נוספת לדאגה: מספר 2 בעיתון, העורך האחראי על מוספי הליבה 7 ימים ו-7 לילות רביב גולן עתיד לעבור לחדשות 12 של קשת לערוך את מהדורת סוף השבוע עם דנה ויס, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לא ברור עדיין לאיזה תפקיד תעבור העורכת הנוכחית של התכנית קלי בן יאיר, שהודיעה כי היא עוזבת את התפקיד אחרי יותר מעשור.

גולן הוא אחד האנשים החשובים ביותר בקבוצת ידיעות, אם לא החשוב בהם, שכן בפועל הוא עורך את מנוע ההכנסות של העיתון. מוספי סוף השבוע של העיתון הם האי הבודד היחיד בפרינט שהצליח בשנים האחרונות לבלום את הירידה המשמעותית בהיקף החשיפה, והוא שומר על הובלה ברורה מול המתחרה ישראל היום. בהתאמה, עיקר הכנסות העיתון מפרסומות הן ממודעות המתפרסמות בסוף השבוע.

גולן שימש מאז 2010 עורך מוסף 7 לילות. לפני שנתיים קיבל לידיו גם את עריכת 7 ימים. הוא נכנס לנעליו של בלום, שערך את 7 ימים מאז 2009, לאחר שהחליף את ניר חפץ כשזה מונה לראש מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה, עם כניסתו של בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה ב-2009.

גורם בידיעות אמר בהקשר זה לוואלה! ברנז'ה: "זו לא פחות מרעידת אדמה. אנחנו בהלם".

אבי וייס ודנה ויס בהלווית רוני דניאל, בית העלמין קריית שאול. ראובן קסטרו
דנה ויס עם מנכ"ל החברה אבי ויס/ראובן קסטרו

אתמול (חמישי) דווח בוואלה! ברנז'ה כי במסגרת השאיפה של קשת להגיע ל"נבחרת חלומות" באתר ההייטק המתגבש שלה, היא החתימה עיתונאים רבים בסכומים גבוהים מהממוצע בענף, חלקם גם מכלכליסט של קבוצת ידיעות. בקשת הצליחו לשים ידם על העורכת הוותיקה הגר רבט מכלכליסט, זאת לאחר שנכשלו בניסיון "לגנוב" את הפרשנית הבכירה סופי שולמן, לה הציעו הצעה רצינית. בנוסף, ישנם שמות נוספים המנהלים כעת עם קשת מו"מ מתקדם, אך לצדם לא מעט שמות שלמרות הפיתוי סירבו להצעה.

בתחילת השבוע ציין עיתון ידיעות נקודה נוספת בדרך להחלשת הפרינט, עם ביטול תפקיד ראש מערכת החדשות של העיתון והכפפתה לזו של אתר ynet.

רביב גולן וחדשות 12 בחרו לא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully