וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 5 שנים: מנכ"ל איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה מסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 13:44

במכתב לחברי אק"ט כתב איתמר אביטן: "בשנים האחרונות האיגוד שינה את פניו ונהפך להיות איגוד עובדים אקטיבי ולוחם לשמירה ושיפור זכויות עובדי הסט"

לאחר כ-5 שנים כמנכ"ל איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה, איתמר אביטן הודיע הבוקר (שני) לוועד המנהל של האיגוד על החלטתו לסיים את תפקידו ומעבר לתפקיד אחר בהסתדרות. במהלך כהונתו פעל אביטן רבות להגנה על עולם ההפקות המקומיות ולייצוב זכויות העובדים בתעשייה.

בין היתר הוביל אביטן את המאבק נגד מסקנות ועדת פולקמן שהוביל שר התקשורת הנדל, בטענה כי אינן כוללות את חובת השקעה לענקיות הסטרימינג הבינ"ל בהפקות מקומיות.

מנכ"ל איגוד עובדי הטלוויזיה איתמר אביטן. יח"צ,
מנכ"ל איגוד עובדי הטלוויזיה איתמר אביטן/יח"צ

במכתב לחברי אק"ט כתב אביטן: "בשנים האחרונות האיגוד שינה את פניו ונהפך להיות איגוד עובדים אקטיבי ולוחם לשמירה ושיפור זכויות עובדי הסט. בתחושת גאווה על ההישגים שהושגו ובאחריות לקראת אתגרי העתיד, אעביר את משמורת התפקיד בצורה מסודרת ומכובדת לבא אחריי. אני מודה לחברי הועד המנהל על התמיכה המלאה ועל הרוח הגבית לחולל שינויים לטובת כלל החברים. תודה גדולה גם לעובדי האיגוד שביחד התמודדנו יום יום מול האתגרים שנצבו בפנינו. הכרתי אנשים מדהימים באקט ותקופה ייחודית זו נצורה בליבי".

  • עוד באותו נושא:
  • יועז הנדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully