וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה אבן-סער התפטרה: "אישה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 11:51

אחרי ההחלטה להשעותה משידורי האקטואליה והחדשות בתקופת הבחירות, מגישת תאגיד כאן הודיעה על התפטרותה. "תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים", כתבה בהודעתה. "למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת"

"השבוע עם גאולה"/כאן חדשות

מגישת תאגיד כאן, גאולה אבן-סער, התפטרה הבוקר (ראשון) מתפקידה. "תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים", כתבה בהודעתה. "למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו".

התפטרותה של אבן-סער מגיעה בהמשך להחלטת ועדת האתיקה הפנימית של תאגיד השידור לפני כשבועיים, לפיה היא לא יכולה להמשיך ולהגיש את "השבוע" במהלך מערכת הבחירות לכנסת. זאת, על רקע נישואיה לשר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער. בתגובה, פורסם בהמשך כי אבן-סער שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה להשעותה משידורי האקטואליה והחדשות בתקופת הבחירות.

גאולה אבן. מערכת וואלה!, אתר רשמי
"אישה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו", אבן-סער/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ועדת האתיקה הפנימית של תאגיד השידור אימצה את עמדת הנהלת חטיבת החדשות בראשות ברוך שי וסגניתו אילאיל שחר-ליס. הגשת התכנית הועברה כבר בשבועות האחרונים למגישים מחליפים, בעת שהנושא נבחן.

הוועדה קבעה כי בין השאר בהחלטתה כי "במצב זה, שבו כל נושא חדשותי העולה לדיון הוא בעל משמעות פוליטית, יש חשש כבד לניגוד עניינים (...) חברי הוועדה סבורים כי כדי לשמר את אמון הציבור בשידורי התאגיד ובהינתן שתאגיד 'כאן' מספק שירות למען הציבור ובמימון הציבור, יש לדבוק בכללי אתיקה מקצועית".

עוד בוואלה!

בדרך לבית המשפט? גאולה אבן-סער לא מוותרת

לכתבה המלאה

מכאן נמסר: "קיבלנו הבוקר בצער את התפטורתה של גאולה אבן-סער מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, יחודית ומשמעותית והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully