וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוקחים סיכונים: מנכ"ל חטיבה מסחרית חדש לקשת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 12:51

ויקטור וקרט ינהל את מערך ההכנסות והפיתוח העסקי של החברה. כזכור, לאחרונה עזבו את קשת הסמנכ"ל המסחרי עומר ניצני וסמנכ"ל השיווק והמכירות יובל אפרתי, שעזב כעבור חצי שנה בלבד

ויקטור וקרט (37) מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית של קבוצת קשת וינהל את מערך ההכנסות של החברה בתחומי הטלוויזיה, הדיגיטל, חברת ההחזקות והפיתוח העסקי. בקשת אומרים כי מדובר בחלק מהמהלך הארגוני שמובילה החברה בשנים האחרונות, הכולל הפרדת היחידות העסקיות השונות לחטיבות ופעילות עצמאיות, המנוהלות על ידי מנכ"לים נפרדים והנהלות עצמאיות, תחת מטה הקבוצה.

בשנה האחרונה הנהלת קשת משנה פניה. רק לפני חודש הודיע יובל אפרתי, סמנכ"ל השיווק והמכירות על סיום תפקידו כעבור חצי שנה בלבד, אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים, במטרה להחליף את צביקה ליבליך - שפרש מקשת אחרי שעבד בקבוצה מיום הקמתה.

מדובר בעזיבה שמתווספת לזו של הסמנכ"ל המסחרי של mako עומר ניצני, עד לאחרונה חבר בהנהלת קשת 12 והנהלת mako, שנחשב לאחד מעמודי התווך של החטיבה המסחרית בקשת בעשור האחרון. גם עורך מאקו איתי ולדמן סיים את תפקידו לפני כשנה.

ויקטור וקרט. יח"צ,
ויקטור וקרט/יח"צ

וקרט הצטרף לקבוצת קשת ב- 2016, כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה. לפני כן שימש כמנהל בכיר בקבוצת הייעוץ של PwC, שם התמחה בעולמות הייעוץ הכלכלי אסטרטגי ובעולם ההשקעות, מיזוגים ורכישות. במהלך 2020 מונה וקרט לסמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות של הקבוצה ותחת המשנה למנכ"ל הקבוצה וה-cfo, סיגל אלבוחר, היה אחראי, בין השאר, על תהליך הבחינה, האיתור והתיעדוף של ההזדמנויות העסקיות בקבוצה והוצאתן אל הפועל.

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "ויקטור מביא לחטיבה המסחרית שבראשה הוא יעמוד סט יוצא דופן של יכולות אנליטיות, יזמיות, עסקית וביצועיות, אותן הדגים בהצלחה רבה בשנות עבודתו בקשת ( לצד הקפדה על חוש הומור ולבוש). זה כנראה אחד התפקידים המאתגרים בנמצא. ניצבים מולנו בין השאר, גופי ענק בין לאומיים ואגרסיביים ולשמחתי ויקטור לקח על עצמו את המשימה המורכבת והחשובה. אני מביט בהערכה וסיפוק על צמיחתו בארגון ועל הצטרפותו לקבוצת המנהלים הבכירים של הקבוצה, ומאחל לו ולנו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully