וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת בקשת: תוך פחות מחצי שנה - סמנכ"ל השיווק והמכירות החדש פורש

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 11:43

בהודעה שיצאה לעובדים, כתב יובל אפרתי: "למרות שאני מניח כי הבשורה הזו מפתיעה, זוהי החלטה נכונה עבורי והיא התקבלה בהסכמה הדדית וברוח טובה". מדובר בעזיבה הרביעית של בכיר את הקבוצה בשנה האחרונה

עזיבה נוספת בקשת: הבוקר (ראשון) הודיע יובל אפרתי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קשת יובל אפרתי, על סיום תפקידו. אפרתי הגיע לקשת לפני חצי שנה בלבד, אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים, במטרה להחליף את צביקה ליבליך - שפרש מקשת אחרי שעבד בקבוצה מיום הקמתה.

מדובר בעזיבה שמתווספת לזו של הסמנכ"ל המסחרי של קבוצת mako עומר ניצני, עד לאחרונה חבר בהנהלת קשת 12 והנהלת mako, שנחשב לאחד מעמודי התווך של החטיבה המסחרית בקשת בעשור האחרון. גם עורך מאקו איתי ולדמן סיים את תפקידו לפני כשנה.

בניין קשת. ראובן קסטרו
בניין קשת/ראובן קסטרו

עזיבתו של אפרתי, הנחשבת אסטרטגית בחברה, מגיעה בעיתוי משמעותי עבור הקבוצה בשוק הטלוויזיה, כאשר ברקע השלמת מהלך שרות ה-OTT שתשיק קשת יחד עם קבוצת RGE בסוף השנה, ושעתיד להתחרות ב-yes וב-HOT. אבל לא רק בטלוויזיה. בוודאי מאז השלמת הבעלות על חדשות 12, קשת הפכה לגוף התקשורת החזק בישראל, כשהחדשות - בהיקף צפייה כפול מהמתחרים, הן רק קצה הקרחון.

בהודעה שיצאה לעובדים, כתב אפרתי: "למרות שאני מניח כי הבשורה הזו מפתיעה, זוהי החלטה נכונה עבורי והיא התקבלה בהסכמה הדדית וברוח טובה. אני מאחל לכם להמשיך להיות ארגון מנצח ולהוביל בהצלחה את שוק התקשורת בישראל". מנכ"ל קבוצת קשת אבי ניר מסר: "תודה רבה על המחשבה, ההשקעה והעשייה בפרק הזמן הקצר כאן. מעריכים מאד את כל אלו ואת התנהלותך ומאחלים בהצלחה רבה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully