וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית החדש של גאולה אבן סער: תגיש את תוכנית הבוקר של רשת 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 10:18

המגישה, שעזבה לאחרונה את תאגיד השידור הציבורי בתום 30 שנה ואף תובעת אותו, במו"מ להגשת תוכנית הבוקר של הערוץ. כיום מגישים את התוכנית צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל, שנכנסו לנעלי אברי גלעד לפני שנה בלבד. האחרונים ידעו על המהלך רק מהפרסומים בנושא

"השבוע עם גאולה"/כאן חדשות
בהקשר זה יצוין כי למרות הסערות התכופות שנכרכו בשמה של אבן סער בשל עבודתו של בן זוגה, היקפי הצפייה בה לאורך השנים היו נמוכים, והרצועה האחרונה שהגישה בליל שישי עמדה על ממוצע של פחות מ-2%

גאולה אבן סער במו"מ מתקדם להגשת תוכנית הבוקר של רשת 13. כזכור, אבן סער עזבה את תאגיד השידור הציבורי בתום 30 שנה בעקבות החלטת התאגיד שלא לאפשר לה לשדר במהלך מערכת הבחירות בשל ניגוד העניינים בסיקור בעלה, שר המשפטים גדעון סער. בהמשך, אבן סער אף שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה.

הידיעה על ההחלטה לפתוח בהליך משפטי מול התאגיד - שרמזה על ההחלטה לעזוב - התקבלה בתדהמה, אפילו יותר מהדחתו של המנכ"ל אלדד קובלנץ לפניה. אבן סער נחשבה במשך שנים לטאלנט המרכזי ובהתאמה לאחת משיאני השכר של התאגיד, שהידיעה על בחירתה להגשת המהדורה המרכזית לפני תחילת שידורי התאגיד התנוססה על העמודים הראשונים בעיתונים ועוררה אי שביעות רצון בקרב הדיירים בבלפור.

בהקשר זה יצוין כי למרות הסערות התכופות שנכרכו בשמה של אבן סער בשל עבודתו של בן זוגה, היקפי הצפייה בה לאורך השנים היו נמוכים.

רצועת הבוקר של רשת סובלת מזה תקופה רוכה מנחיתות לעומת זו של קשת 12 אותה מנחה ניב רסקין. רק לפני שנה הודיעו ברשת כי את מקומו של אברי גלעד - שירד בהדרגה בשנים האחרונות בהיקפי הצפייה - תחליף הגשה משולשת של איש הבידור צביקה הדר ונשות הערוץ מירי מיכאלי ורותם ישראל.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי האחרונים ידעו על המהלך מפרסום מוקדם יותר באתר ynet. בעייתיות נוספת סביב המהלך קשורה להדר, אשר חתום על חוזה לשנתיים עם אופציה להארכה, ללא אפשרות ביטול ההסכם. כעת לא ברור באיזו קונסטלציה יישאר הדר, אם בכלל, בתוכנית.

ברשת 13 בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully