וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור בתפקיד: אבי משולם פורש מניהול רדיו תל אביב

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:43

לאחר עשור בתפקיד המנכ"ל הודיע משולם לבעלי הרדיו על רצונו לסיים את תפקידו. רדיו תל אביב החל בהליכי איתור, ובקרוב יוחלט מי ינהל את התחנה. משולם: "זו פרידה טובה, שנעשית באהבה והערכה גדולה"

מנכ"ל רדיו תל אביב, אבי משולם, הודיע היום (שני) לעובדי התחנה על כוונתו לפרוש מהתפקיד בסוף השנה.

בהודעה שנשלחה לעובדים כתב משולם: "זו פרידה טובה, שנעשית באהבה והערכה גדולה כלפיכם. העבודה כאן הסבה לי אושר גדול וגאווה עצומה ואין לי ספק שאמשיך ליהנות משידורי התחנה".

משולם (45) היה בעבר העורך של אתר וואלה, עורך העיתון מעריב, מגיש בקול ישראל, מגיש התוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ומרצה לתקשורת באוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי). את שירותו הצבאי עשה בגל"צ.

לרדיו תל אביב הגיע משולם ב-2012, ומאז העביר את התחנה שינויים והתאמות לעידן האודיו הנוכחי, ומיצב אותה כטוק-רדיו המתבסס על תקציבי פרסום ותוכן שיווקי. הלוח היומי של הרדיו מתאפיין בגישה קלילה ובהגשת דמויות מוכרות כמו גורי אלפי, עינב גלילי, לירון ויצמן, נלי תגר, דליק ווליניץ, ערן זרחוביץ', שרון טייכר, אופירה אסייג, אייל ברקוביץ', אודי סגל, גידי גוב ואחרים. את רובם המכריע ליהק משולם לתחנה.

רדיו תל אביב שומרת בשנים האחרונות על יציבות יחסית. לפי סקר TGI האחרון, רדיו תל אביב עמדה על שיעור חשיפה של 2.8% - ירידה קלה מממוצע של 3% בהם עמדה בשנה שקדמה.

רדיו תל אביב נמצא בשליטתם של אנשי העסקים צבי שלום ויוסי סבן. עם קבלת ההודעה על רצונו לסיים את תפקידו, החל דירקטוריון התחנה בהליכי איתור מחליף או מחליפה. בימים הקרובים תצא הודעה על זהותו/ה ויחל הליך חפיפה מסודר.

אבי משולם. יח"צ,
אבי משולם/יח"צ

יו"ר רדיו תל אביב דן ארנון מסר: "אנו מוקירים תודה למשולם שעומד בראש התחנה מזה כעשר שנים. רדיו ת"א וצוות העובדים המצוין שלו בהנהגתו של משולם הגיע להישגים מרשימים והפך להיות תחנה פורצת דרך ומובילה בשוק הרדיו בישראל. זכינו לעבוד עם מנכ"ל בעל כושר מנהיגות, מקצועי ויצירתי, בהרמוניה מלאה, ואני משוכנע ומקווה שדרכינו ייפגשו אף בעתיד".

מטעמו של אבי משולם נמסר: "העבודה ברדיו תל אביב הייתה חלום ישן שהגשמתי. השנים בתחנה העניקו לי את הזכות להיות בזהות מוחלטת עם מקום העבודה שלי, המסר שלו, המיצוב, לוח השידורים וכל האנשים שזכיתי לעבוד לצידם. תודה גדולה לדן ארנון, צביקה שלום, מיקי הלוי, יוסי סבן ומשפחת נישליס - בעלים שאפשרו ליצור את התחנה המעולה הזו, וקיבלו בהבנה את בקשתי לסיים את תפקידי לאחר עשר שנים ולפנות לאתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully