וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב גולן, בפעם האחרונה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 9:53

אחרי למעלה משנתיים, קולו של יוכפז נשמע במיקרופון 103fm בפעם האחרונה. התחנה הבאה - תפקידו כמנכ"ל תאגיד השידור הציבורי. יחד, נזכרו גולן ושותפתו להגשה ענת דוידוב בכמה רגעים מיוחדים

היום (חמישי) אחרי יותר משנתיים של התייצבות בוקר בוקר באולפן השידור, כותרות מרשימות ומפתיעות, יסיים גולן יוכפז, צלע משמעותית כל כך מיומן הבוקר שלב 103fm, את תפקידו, ויעבור לאתגר הבא - מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי "כאן 11".

בסיום התוכנית נפרדה ממנו ענת דוידוב, חברתו למיקרופון. "אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל", סיפרה, "יש לנו דברי פרידה. ממש קשה לי לדבר, הקול שלי רועד. היו לנו כמעט שלוש שנים של שידור משותף, שהחלו ממש באופן לא מתוכנן, זה החל בקורונה. היו שידורים לא פשוטים. אין יותר מתאים להשתמש בקלישאה של רוח המפקד. אלה הדברים המיוחדים שעושים את השידור כל כך מקורי ומעניין איתך".

"זכינו בפעם האחרונה, בוקר טוב גולן, בוקר טוב לכם, ובהצלחה", הוסיפה דוידוב. "לאחר מכן, האזינו יחדיו לרגעים הגדולים של יוכפז לאורך ההיסטוריה המשותפת יחד, ולמשפטים שכאילו הפכו לחלק משמעותי מז'רגון התחנה".

ואיך הגיב הגיב השדרן, שלא הצליח שלא להתרגש, למחווה? "זה השידור האחרון שלי כאן בשבע תשע, יום אחר יום, פעם אחר פעם, כמעט שלוש שנים", שיתף. "יש הפרדה בין אותם השדרים שאותם שומעים המאזינים, לבין האנשים שמעבר לזכוכית. אצלנו הזכוכית הזו כאילו לא קיימת. זו תוכנית שנעשתה בשיתוף פעולה אדוק, ולא מעט גם מתוך שליחות ציבורית של הצוות כולו".

גולן יוכפז. סיון פרג',
גולן יוכפז/סיון פרג'

"תיכף אסגור את הכפתור שפתח את המיקרופון, זה יהיה מורכב"

אחרונה חביבה, הודה גולן למי שעמדה לצדו כמעט שלוש שנים. "תודה מקרב לב לך, ענת, על שעות של עבודה משותפת, על עיתונאות שכמעט לא עושים כאן ועל מקצועיות רדיופונית שכמעט לא שומעים כאן", שיתף. "תודה על שותפות וחברות אמיתית, תחסרי לי מאוד בבקרים. עוד כמה דקות אסגור לי את הכפתור שפתח לי את המיקרופון בשלוש השנים האחרונות. עבורי זה יהיה מורכב".

מאיתנו, צוות 103fm על שלל מחלקותיו, אנחנו מאחלים לך, גולן יוכפז, המון בהצלחה בתפקידך החדש. הזכות היא שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully