וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גאולה אבן תגיש את תוכנית הבוקר של רשת 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:18

דבר המו"מ של אבן סער עם רשת 13 פורסם לפני מספר שבועות, כאשר מגישי התוכנית הנוכחיים למדו על הכוונה להחליפם מהפרסומים בתקשורת. רצועת הבוקר של רשת סובלת מזה תקופה ארוכה מנחיתות לעומת זו של קשת 12

"השבוע עם גאולה"/כאן חדשות

גאולה אבן סער חתמה על חוזה עם רשת 13 על הגשת רצועת הבוקר של הערוץ. אבן סער תגיש את התכנית החל מתחילת 2023.

רצועת הבוקר של רשת סובלת מזה תקופה ארוכה מנחיתות לעומת זו של קשת 12 אותה מנחה ניב רסקין. רק לפני שנה הודיעו ברשת כי את מקומו של אברי גלעד - שירד בהדרגה בשנים האחרונות בהיקפי הצפייה - תחליף הגשה משולשת של איש הבידור צביקה הדר ונשות הערוץ מירי מיכאלי ורותם ישראל.

דבר המו"מ של אבן סער עם רשת 13 פורסם לפני מספר שבועות, ולוואלה! ברנז'ה נודע אז כי מגישי התוכנית הנוכחיים - הדר,ישראל ומיכאלי שמעו על כך רק עם הפרסום. בעייתיות נוספת סביב המהלך קשורה להדר, אשר חתום על חוזה לשנתיים עם אופציה להארכה, ללא אפשרות ביטול ההסכם. כלומר, רשת 13 תאלץ לשלם לו מאות אלפי שקלים, תמורת "ישיבה בבית".

אבן סער החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה''ל שם הגישה את רצועת הבוקר של התחנה ומשם עברה לרשות השידור ועם הפיכתו ל"תאגיד השידור הציבורי", הוחתמה כאחת מהטאלנטים המובילים ומילאה מגוון רחב של תפקידי הגשה במקביל להגשת תכניות בטלוויזיה החינוכית. בין התוכניות שהגישה: "מבט", "ערב חדש", ''ערב ערב'', ''גאולה ולונדון'',מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד והיומן השבועי ביום שישי.

אבן סער עזבה את תאגיד השידור הציבורי בתום 30 שנה בעקבות החלטת התאגיד שלא לאפשר לה לשדר במהלך מערכת הבחירות בשל ניגוד העניינים בסיקור בעלה, שר המשפטים גדעון סער.

הידיעה על פרישתה מהתאגיד התקבלה בתדהמה, אפילו יותר מהדחתו של המנכ"ל אלדד קובלנץ לפניה. אבן סער נחשבה במשך שנים לטאלנט המרכזי ובהתאמה לאחת משיאני השכר של התאגיד, שהידיעה על בחירתה להגשת המהדורה המרכזית לפני תחילת שידורי התאגיד התנוססה על העמודים הראשונים בעיתונים ועוררה אי שביעות רצון בקרב הדיירים בבלפור.

בהקשר זה יצוין כי למרות הסערות התכופות שנכרכו בשמה של אבן סער בשל עבודתו של בן זוגה, היקפי הצפייה בה לאורך השנים היו נמוכים.

מאיר קוטלר, המשנה הבכיר למנכ''ל רשת 13 מסר בתגובה: "גאה ושמח על הצטרפותה של גאולה אבן-סער עיתונאית בעלת ניסיון ושיעור קומה למשפחת רשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully