וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 13: בתפקיד העורך הראשי - בנו של המשנה למנכ"ל

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 18:26

בנו של המשנה למנכ"ל רשת 13 מאיר קוטלר עובד במשך שנים בתפקידי עריכת תוכן שיווקי. סמוך לכניסת אביו לתפקיד, הוא קודם, וכעת הוא מונה לעורך רצועת הצהריים באופן מלא. וואלה! ברנז'ה עם הפרטים

מינוי חדש ומפתיע ברשת 13, שמרים לא מעט גבות במסדרונות הערוץ ברמת החייל. מיתר קוטלר, בנו של המשנה למנכ"ל רשת והאחראי על זרוע התוכן מאיר קוטלר, עובד במשך שנים עם רשת 13, כעורך של תוכניות מסחריות (תוכן שיווקי). מדובר בתוכניות שלרוב משודרות אחת לשבוע כמו "סטטוסקופ" או "סודות הנדל"ן", אשר מאחוריהן עומדים ספונסרים שמקבלים בתמורה חשיפה.

אלא שלוואלה! ברנז'ה נודע כי סמוך לכניסת אביו לתפקיד המשנה למנכ"ל, בנו קודם לערוך מעת לעת גם תכניות יומיות כמו "פותחים יום". חשוב להבין: למרות שלא מדובר בסוגה עלית, ישנו פער אדיר בין עריכת תוכנית שבועית ליומית, ובוודאי בין כאלו המבוססות על תוכן מסחרי, לבין כזו הנוגעת גם בתחומים פוליטיים ואקטואליים.

לפני כשבועיים קודם קוטלר לתפקיד קבע: העורך הראשי של רצועת הצהריים של רשת 13 "הדוח היומי". מדובר ברצועה המשודרת בשעות 14-15.

בניין רשת 13, מרץ 2022. ראובן קסטרו
בניין רשת 13, מרץ 2022/ראובן קסטרו

לפני מינויו לתפקיד ברשת 13 שימש מאיר קוטלר כסוכן "טאלנטים", ונחשב לאחד המובילים והחזקים בישראל. "לאורך השנים, הוא ביסס קשרים עמוקים עם יוצרים וטאלנטים מובילים, בתי הפקה וגופי שידור, ונחשב לאחת הדמויות המעורבות והמשפיעות בתעשיית התרבות הישראלית", נכתב בהודעה שהוציאה רשת 13, שרבים סברו כי ניסתה להקהות מראש את הביקורת הצפויה על ניגוד העניינים הבסיסי, שטמון לכאורה במינוי. מאוחר יותר אמרו לוואלה! ברנז'ה ברשת 13 כי איגפו משפטית את המינוי באמצעות העברת חלקו בסוכנות לבעלות מלאה של השותפה שלו, עו"ד אביטל כרמון - עד אז דמות אנונימית יחסית.

כך או כך, אחד ממיוצגיו הבולטים של משרדו של קוטלר הוא ליאור שליין, שרק לאחרונה דווח בוואלה! ברנז'ה כי מתקיים עמו משא ומתן מתקדם באשר לחזרה לשורות הערוץ. כזכור, במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים, רשת 13 שילמה לשליין 9 מיליון שקל עקב ביטול "גב האומה", זאת לאחר שתבע ממנה 30 מיליון. בכתב התביעה שהגיש טען שליין כי מנהל התוכניות אמר למנהלו כי הוא מעדיף תוכנית "פחות ביקורתית ויותר מחבקת".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "מיתר נחשב לעורך מוכשר שעובד בתעשייה כ-15 שנה. בעבר עשה תכניות גם לקשת. בשנים האחרונות עושה פרויקטים לחברת ההפקות יו אר המייצרת תוכניות לרשת. עשה עבורינו בין היתר את 'סטטוסקופ', 'ארוחת שחיתות' ו'המצעד היומי'. בחודשים האחרונים ערך את פותחים יום ולפני שבועיים נכנס לתפקיד העורך הראשי של הדוח היומי. מדובר בעורך מוכשר ולמינוי שלו אין קשר לתפקיד של אביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully