וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט והעיתונאי נדב צנציפר יפצו את רן בן שמעון ב-25 אלף שקל

12.12.2022 / 7:38

שופט בית משפט השלום בתל אביב אבי כהן פסק על פיצוי של 25 אלף שקל למאמן הכדורגל רן בן שמעון בתביעת לשון הרע שהגיש נגד ערוץ הספורט והעיתונאי נדב צנציפר

מנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן. ברני ארדוב
מנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן/ברני ארדוב

שופט בית משפט השלום בתל אביב אבי כהן פסק על פיצוי של 25 אלף שקל למאמן הכדורגל רן בן שמעון בתביעת לשון הרע שהגיש נגד ערוץ הספורט והעיתונאי נדב צנציפר.

התביעה, שעמדה על סכום של 200 אלף שקל, הוגשה באפריל האחרון כנגד ערוץ הספורט, המנכ"ל תומר תורג'מן, העורך לשעבר אורי דגון וצנציפר, בעקבות התבטאות מינואר 2020. בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד, שיתף במשחק את יצחק אספה, שהיה אחראי להפקרתו של הנער ארי נשר ז"ל. זאת, מעט לפני שאספה החל לרצות את עונש המאסר שהוטל עליו. צנציפר ורז זהבי, שהגישו את תוכנית הרדיו המצולמת "חמש באוויר", ביקרו את בן שמעון על ההחלטה של המאמן, וצנציפר כינה אותו מספר פעמים "אפס". בן שמעון טען: "זאת לעיני ואוזני המוני אדם הצופים או מאזינים לתוכנית, באופן בוטה, כוחני, אגרסיבי, משפיל, מעליב ומבזה שעונה להגדרה לשון הרע על פי החוק".

יצוין כי נגד צנציפר עומדת תביעה של מאמן כדורגל נוסף, קובי רפואה, שאימן את הפועל תל אביב ופוטר בספטמבר האחרון בעקבות הביצועים הדלים של הקבוצה. זמן קצר לפני שפוטר הגיש רפואה תביעה שאף היא עומדת על סכום של 200 אלף שקל. "תביעה זו מגוללת את המסע הנקמני של צנציפר ברפואה בשל סירובו של רפואה להתראיין באחת מתוכניותיו", מסר אז עורך דינו של רפואה אלכס וייג, "תוך שהאחרון מנצל כל במה אפשרית, אם ברדיו ספורט 5 ואם בטורים השונים שכותב, ומשתלח ברפואה באמירות וביטויים שאינם קשורים בביקורת מקצועית כזו או אחרת, וכמו כן יצירת מציאות של סכסוכים ומתיחויות בין קובי רפואה לגורמים כאלה ואחרים במועדון הכדורגל הפועל תל אביב, כאשר הכול נועד כדי לפגוע בפועלו, בשמו, בכבודו ומשרתו של קובי רפואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully