וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השמאל נופל בפייק: מתי באמת ישוחרר יגאל עמיר וכמה מפגינים הגיעו לבלפור?

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 8:45

וגם, האם הנשיאה חיות קראה למלחמת אחים, כמה עולה הלשכה של אהרון ברק. שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים באמצעי התקשורת המרכזיים

שבוע נוסף שבו וואלה! ברנז'ה ו"בודקים" עוקבים אחר הופעות העיתונאים והפרשנים ואחר הדיווחים השונים באמצעי התקשורת וברשתות. גם בשבוע החולף נמצא שאנשי התקשורת שלנו לא ממש בקיאים בפרטים ולא בדיוק נאמנים לעובדות.

להלן המיטב:

מלחמת נרטיבים

הפרסומאי גיל סמסונוב, המתארח כפאנליסט קבוע בתכנית "המטה המרכזי" בהגשת אילה חסון בערוץ 13, האשים את נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, כי בנאומה בשבוע שעבר קראה למלחמת אחים.

העובדות: בניגוד גמור לדברי סמסונוב, חיות לא דיברה על מלחמת אחים. לזכותו ייאמר שלא מעט אנשי ליכוד ומקורבים על המסך אמרו שקרים דומים.

השחרור המוקדם של יגאל עמיר

עיתונאית דמוקרט TV לוסי אהריש קבעה בפאנל אולפן שישי בחדשות 12, כי בעוד 5-6 שנים משתחרר מהכלא יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממלשה יצחק רבין ז"ל.

העובדות: עונשו של יגאל עמיר מעולם לא נקצב. יתרה מכך בחוק שחוקק בשנת 2001 נקבע שוועדת השחרורים לא יכולה להמליץ לנשיא על חנינה של מי שהורשע ברצח ראש הממשלה מטעמים אידאולוגים.

עוד בוואלה!

שאלת השבוע: ומי יתגבר על הבורות?

לכתבה המלאה

ספירת ראשים בסגנון לוי

עיתונאי הארץ גדעון לוי אמר בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 כי להפגנות בלפור הגיעו בכל שבוע 20-200 איש.

העובדות: להפגנות בבלפור בכל שבוע אלפי מפגינים, לעיתים גם עשרות אלפים.

הלשכה הבדיונית של אהרון ברק

ינון מגל טען בתכנית הרדיו הזוגית שלו ב-103FM כי לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק "עדיין יש לשכה בבית המשפט העליון שאנחנו מממנים".

העובדות: לאהרון ברק אין לשכה בבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully