וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הפטריוטים: ברשת 13 מעוניינים להחזיר את "משעל חם"

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 16:15

אחרי שבתאגיד הוציאו קול קורא להפקה מחודשת של "פופוליטיקה" המיתולוגית, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם ברשת 13 מבינים שצו השעה הוא אקטואליה - והעבירו הצעה להחזרת התוכנית

שובו של השואו הפוליטי: ברשת 13 הגישו הצעה כספית להפקה מחודשת של התוכנית "משעל חם" בהגשת ניסים משעל, ששודרה במשך שנים על מסך רשת, עוד כשהייתה זכיינית. משעל ערך והגיש את התוכנית שנולדה בימי ערוץ 2 ובה אירח פוליטיקאים, ודן איתם בנושאי אקטואליה שונים. שידורי התוכנית התחדשו ב-2008 לקראת הבחירות לכנסת ה-18 ועונה נוספת של התוכנית עלתה לשידור באוקטובר 2012. זכור בה הריאיון עם נפתלי בנט בו דובר על יחסו של בנט לסירוב פקודה.

בנוסף, משעל הנחה עימותים טלוויזיוניים, הזכור בהם היה בין בנימין נתניהו ליצחק מרדכי בשנת 1999, שיש שרואים בה את אחת הסיבות להפסד של נתניהו בבחירות.

לא ברור עדיין אם התוכנית תעלה בפורמט המקורי, ויש להניח שהדבר תלוי גם במשעל עצמו.

ההחלטה איננה עומדת בחלל ריק. הדעיכה בריייטינג של רשת 13, תוך הפסדים חוזרים ונשנים לערוץ 14, חייבו את הנהלת החברה לנסות לשנות דיסקט - זאת אל מול ההוצאות העצומות בפקת תוכניות הריאליטי שלה, שלפחות בשנים האחרונות לא מחזירות את ההשקעה בהן מבחינה מסחרית.

בנוסף, ברשת מבינים שחלק מזליגת הצופים לעבר ערוץ 14 נובעת גם מהאווירה הפוליטית הקשה, שמובילה אנשים לצפות בתוכניות אולפן פוליטיות, כחלק מהשיח הכללי. לא אחת, תוכנית האקטואליה המרכזית של ערוץ 14 - "הפטריוטים" - מובילה על פני רשת 13 והתאגיד בפריים טיים, ובכך מקווים ברשת לבלום את המגמה.

הקאמבק של האקטואליה, כשברקע המהפכה המשפטית, החל בכלל בתאגיד השידור, שזיהה את הצמאון וזליגת הצופים שמאסו בריאליטי לערוץ 14. לפני חודשיים פורסם בוואלה! כי 25 שנה לאחר שהתכנית המצליחה "פופוליטיקה" ירדה מהמסך, בתאגיד רוצים להחזיר למסך תכנית שתהיה דומה לה. בתאגיד אף הוציאו קול קורא לחברות ההפקה להגשת הצעות לתכנית יומית בשידור חי עם קהל. בדומה ל"פופוליטיקה", גם התכנית הזו צפויה לעסוק בפוליטיקה, בתרבות ובכלכלה - והיא צפויה להיות נאמנה לפורמט ב"פופוליטיקה", דהיינו מגיש, פאנל, אורחים מתחלפים - וכמובן קהל באולפן.

עם זאת, בתאגיד, לפחות נכון למועד הפרסום - טרם הגעתה של איילה חסון, לא כיוונו את שיבוץ התכנית לפריים טיים, אלא דווקא לרצועת הפרה-פריים של "לפני החדשות", המנוהלת על ידי חטיבת התרבות והבידור של כאן 11 ולא על ידי החדשות.

ברשת 13 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully