וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גיא פלג לא יעבור לחדשות 13

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 15:20

הפרשן לענייני משפט של חדשות 12 הודיע בשידור כי יישאר בקשת. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי פלג אינו היחיד שקיבל מחדשות 13 הצעה

בווידאו: גיא פלג בשידור ברדיו 103FM/103FM
בפועל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, פלג בכלל קיבל הצעה מרשת 13 להגיש את מהדורת 17:00 במקום שרון גל - הצעה לה, כאמור סירב

העיתונאי והפרשן לענייני משפט של חדשות 12, גיא פלג לא יעבור לחדשות 13, כך הודיע פלג בשידור ברדיו 103. אתמול פרסמה ליאורה גולדנברג-שטרן במעריב כי פלג קיבל הצעה הכוללת את החלפת התפקיד שמילאה אילה חסון, לאחר שעברה לתאגיד כאן, ואמורה לכלול את הגשת מהדורת שישי והגשת "המטה המרכזי" בשבת.

אלא שבפועל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, פלג בכלל קיבל הצעה מרשת 13 להגיש את מהדורת 17:00 במקום שרון גל - הצעה לה, כאמור סירב.

בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי בחדשות 13 פנו לפני תקופה גם לעמליה דואק מחדשות 12, בהצעה להצטרף לשורותיהם - הצעה שאף היא לא הבשילה לכדי מהלך.

כזכור, אילה חסון עברה לכאן 11 בתחילת החודש, לאחר תקופה לא מבוטלת כמגישה בחדשות 13. ביום השידור הראשון שלה בתאגיד שוחחה עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103fm, ואמרה בין השאר: "אני תמיד עושה את בחירותיי ממקום חופשי, וכל בחירה שלנו היא שקלול של כל הדברים מסביב. השיקול שלי לא היה כלכלי, לעזוב מערוץ מסחרי לתאגיד שידור. אני חושבת שלשידור ציבורי יש את גבולותיו וזה ראוי בעיניי. לי חשוב להיות מחוברת ושיהיה לי חופש עיתונאי. גולן יוכפז הוא גם חבר אישי יקר וגם עבדנו יחד כשהוא היה מנכ"ל החדשות, הוא הרים אליי טלפון ביום הראשון שנכנס לתפקיד, ואמר לי שאני חייבת לבוא. השבתי שאני לא חושבת שזה יקרה, אבל לפעמים קורים תהליכים וזה לא היה ממש מתוכנן בצורה כזאת. את שישי לא הסכמתי להגיש יותר בשום פנים ואופן. 15 שנה לעזוב מדי שישי את המשפחה, ואני לא מדברת על העבודה על התוכנית במשך כל השבוע. אני לא רוצה לעבוד יותר ביום שישי, עייפתי. ניתן עבודה רצינית, נראיין, אעשה את מה שאני יודעת לעשות, אהיה מי שאני. קיבלתי תגובות מדהימות, אנשים פתאום הבינו את מה שאני אומרת כל הזמן - שאני נלחמת למען הציבור, בשבילי זו לא סיסמא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully