וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירים את השטח? ברדוגו חוזר לגלצ (בינתיים כמרואיין)

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 13:03

לאחר תקופה ארוכה, יעקב ברדוגו עלה לפרשן ביומן הצהריים של גלצ. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ההחלטה התקבלה מעל ראש מערכת החדשות. נזכיר: ברדוגו, עד לאחרונה שותפו להגשה של ממלא מקום המפקד הנכנס, הודח מהתחנה הצבאית ואף מנהל נגדה תביעה

יעקב ברדוגו ביומן הצהריים של גל"צ, 21.3.2023/צילום מסך, יונתן זינדל פלאש 90

מכשיר את השטח לחזרה: לאחר תקופה ארוכה, איש התקשורת יעקב ברדוגו עלה היום (שלישי) לפרשן ביומן הצהריים של גלצ. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ההחלטה התקבלה מבלי שראש מערכת החדשות אילן ליאור היה שותף לה. מגיש יומן הצהריים אמיר איבגי כתב בטוויטר בתגובה לידיעה כי: "רשימת הפרשנים והמרואיינים בתוכניות גלצ לא עוברת אישורים. תקשורת חופשית. נשתמע ב 12".

ברדוגו עזב את התחנה אחרי החלטתה של ממלא מקום המפקד היוצאת גלית אלטשטיין, להעבירו מרצועת השידור של חמש בערב, שהייתה אחת התוכניות המואזנות בתחנה. לאחר ההחלטה, ולמרות שהוצע לו להמשיך לשדר בתחנה במשבצות אחרות, הודיע בשידור על פרישתו. בהמשך, פתח בהליך משפטי נגד גלצ והגיש תביעה בסכום של כ-550 אלף שקל, שבה טען כי יש להכיר בו כעובד לשעבר של התחנה. בתגובה, בגלצ אומרים כי ברדוגו דרש מודל העסקה מחייב פחות.

נזכיר: ברדוגו שידר עד לאחרונה בתחנת הרדיו הביביסטית גלי ישראל לצד ממלא מקום המפקד הטרי דני זקן. זקן עצמו מונה לאחרונה לממלא מקום, זאת חרף המלצת ועדת האיתור המקצועית שהקים גנץ לבחור במנכ"ל רדיו 103 אור צלקובניק לתפקיד. ברדוגו גם נחשב לזה שדחף למינויו של זקן לתפקיד.

לאחרונה נחשף בוואלה! ברנז'ה כי במשרד המשפטים לא אישרו ולא הכירו את החלטת שר הביטחון יואב גלנט למנות דני זקן לממנה מקום מפקד ולמעשה, במשרד הביטחון פעלו להכשרת מינויו למרות העובדה שזקן לא עבר את השלב הסופי של ועדת האיתור.

כזכור, אחרי מספר הארכות כהונה של ממלאת מקום המפקד היוצאת גלית אלטשטיין, הקים שר הביטחון הקודם בני גנץ ועדת איתור למפקד קבע לתחנה. ההחלטה התקבלה במשרד הביטחון, לאחר שגנץ הבין כי יתקשה לסגור את התחנה הצבאית כפי שרצה, שכן יידרש לכך רוב בממשלה ואולי אף בכנסת. ברקע עמדה השלמה של סדרת שינויים שעברה התחנה, הגדול בהם הוא קיצור תוכניתו של ברדוגו, המזוהה עם נתניהו - החלטה בעקבותיה החליט כאמור לפרוש מהתחנה.

בראש הוועדה החיצונית שהקים גנץ עמד אלוף במיל' אמיר אבועלפיה, לצד אלופים נוספים. הוועדה בחנה עשרות מועמדים, וגם פנתה ביוזמתה למספר מפקדים קודמים. בהקשר זה, לוואלה! ברנז'ה נודע כי זקן לא הגיע אפילו לשלב האחרון - שכלל 3-4 מועמדים שהומלצו על ידי הוועדה, לקראת גיבוש החלטה סופית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully