וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גורן תקים חברת אימפקט עבור קשת; תסיים את תפקידה כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה

וואלה! ברנז'ה

26.3.2023 / 12:10

אחת הנשים החזקות בקשת 12 תסיים את תפקידה בעשור האחרון כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת - ותקים חברת אימפקט, שבמסגרתה תפתח עבור קשת את תחום ההשקעות החברתיות וה-ESG

השינויים בצמרת קשת נמשכים: אחת הנשים החזקות בטלוויזיה הישראלית ובקשת 12 בפרט, טלי גורן, תסיים את תפקידה כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת ותקים חברת אימפקט. גורן מכהנת בעשור האחרון כסמנכ"לית התקשורת והרגולציה של קבוצת קשת מזה כעשור ותסיים את תפקידה ביוני.

בעשור האחרון ניהלה גורן בקשת מהלכים רגולטוריים מורכבים, בהם שינויי חקיקה, מעבר מזיכיונות לרישיונות, מעבר מערוץ 22 לרישיון לשידור בערוץ 12, מיזוג חברת החדשות וקשת, וזאת לצד ניהול האסטרטגיה התקשורתית של הקבוצה.

במסגרת החברה החדשה, תפתח עבור קשת את תחום ההשקעות החברתיות וה-ESG. הפעילות עבור קשת, כמו עבור לקוחות נוספים, תתמקד באחריות חברתית תאגידית, בכלל זה שותפויות כלכליות ותכניות במותגי תכן דרך ערכים חברתיים וקידום מטרות אימפקט של גופים חיצוניים.

במסגרת פעילותה בתחום האחריות התאגידית של קשת, היתה גורן שותפה לכתיבת הקוד האתי המיושם בכל תכניות קשת ואשר אומץ על ידי הרשות השנייה. גורן היא ממקימי עמותת "רואים רחוק", הפעילות החברתית של קשת והיא משמשת כחברת ועד המנהל של העמותה, שזכתה באות הנשיא לשנת תש"ף 2020.

טלי גורן. רוני כנעני,
טלי גורן/רוני כנעני

במהלך העשורים האחרונים, חל שינוי משמעותי באופן שבו עסקים מתייחסים לפעילותם ואחריותם כלפי החברה. שינוי שבא לידי ביטוי בהופעתו של המושג השקעות סביבתיות, חברתיות וממשל (ESG). אחד מהביטויים לכך הוא הנושא של השקעות אימפקט (Impact Investments) לפיו משקיעים יבחנו את השקעותיהם בפרמטרים חברתיים לצד פרמטרים עסקיים. הפעילות עבור קשת, כמו עבור לקוחות נוספים, תתמקד באחריות חברתית תאגידית, בכלל זה שותפויות כלכליות ותכניות במותגי תכן דרך ערכים חברתיים וקידום מטרות אימפקט של גופים חיצוניים.

שנת 2022 הייתה דרמטית עבור קבוצת קשת, שהחליפה נתח משמעותי מצמרת ההנהלה. בין היתר עזבו את הקבוצה הסמנכ"ל המסחרי של מאקו עומר ניצני וסמנכ"ל השיווק והמכירות של קשת יובל אפרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully