וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל נתוני הצפייה: ברדוגו יעזוב את רצועת 19:00 של ערוץ 14

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 16:26

רצועת 19:00 של לפני החדשות נחשבת לקריטית ביותר עבור הערוצים, שכן היא זו שמובילה את מאסת הצופים לעבר המהדורה המרכזית - תחילת הפריים טיים. הפרשן הפוליטי של הערוץ נחשב לחוליה החלשה בערב הצפייה

יעקב ברדוגו. ערן לוי, צילום מסך
יעקב ברדוגו/צילום מסך, ערן לוי

שינוי משמעותי ברצועת השידורים של לפני החדשות בערוץ 14: הפרשן הפוליטי המקורב לרה"מ יעקב ברדוגו יוסר מהרצועה, ויחזור להגיש תוכנית שבועית בערוץ.

רצועת 19:00 של לפני החדשות נחשבת לקריטית ביותר עבור הערוצים, שכן היא זו שמובילה את מאסת הצופים לעבר המהדורה המרכזית - תחילת הפריים טיים. מבדיקה שנעשתה לפני מספר שבועות בוואלה! ברנז'ה עלה כי בניגוד למגמה הכללית של הערוץ מתחילת השנה - המגלמת עלייה משמעותית בכלל הרצועות - ברדוגו הציג בתקופה זו עלייה קלה בלבד ונחשב לחוליה החלשה בערב הצפייה.

מערוץ 14 נמסר יותר מוקדם היום (ראשון) כי "ברדוגו יחל בהגשת תכנית ראיונות חדשה ויחזור להגיש את התכנית אולפן חמישי שחוזרת למסך. ברדוגו פנה לאחרונה להנהלת הערוץ בבקשה להתמקד בתקופה הקרובה בפרשנות ולא בהגשת רצועה יומית. במקביל, כאמור, עובדים בערוץ על תכנית ראיונות חדשה שתעלה בקרוב. פרטים נוספים אודותיה יפורסמו בהמשך. ברדוגו ימשיך לשמש כפרשן הפוליטי ויופיע מדי ערב במהדורת החדשות ובתכניות האקטואליה השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully