וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי רוזנטל: אילה חסון ובעלה גנבו ממני מאות אלפי שקלים; חסון: שקר

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 11:47

חה"כ לשעבר מיקי רוזנטל מאשים את מגישת התאגיד חסון ובן זוגה המפיק שי נשר, ש"גנבו מהקופה המשותפת" בזמן שעבדו יחד בקשת. חסון: "אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה"

חה"כ לשעבר מיקי רוזנטל טוען כי מגישת תאגיד השידור אילה חסון ובן זוגה המפיק שי נשר "גנבו ממנו 200 אלף שקל". לדבריו, אירית אמבר, המפיקה דאז של הזכיינית "קשת" מונתה כבוררת, ו"קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי... נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו".

רוזנטל סיפר זאת בחדשות 13, בה הגישה עד לאחרונה חסון תוכנית, כהמחשה, כך לדבריו, "ל"שיטות העיתונאיות הנלוזות שלה... סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון 'תחקיריה'".

"מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, ואתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה", השיבה לו חסון.

מיקי רוזנטל, אילה חסון. יונתן זינדל, פלאש 90
מיקי רוזנטל, אילה חסון/פלאש 90, יונתן זינדל

הדיון בהשתתפות רוזנטל עסק בתחקיר שפרסמה חסון השבוע אודות מו"ל הארץ עמוס שוקן ושר הפנים לשעבר גדעון סער, לפיו שוקן הרגיש בזמנו ששר הפנים לשעבר גדעון סער מאיים עליו, ובמקביל נגנז תחקיר אודותיו בעיתון - כשברקע קלטת אישית בעלת אופי מיני בה שוקן מעורב. בתחקיר, חסון לא טענה לקשר ישיר בין הדברים או הביאה הוכחה לקשר כזה, אך רמזה לו בעקיפין.

אתמול (רביעי) הגיב לראשונה שוקן לתחקיר שפורסם בכאן 11 אודותיו. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה טען שוקן שחסון, שפרסמה את התחקיר, "סגרה חשבונות עם הארץ ועם גדעון סער".

הכוונה ככל הנראה היא ללא מעט ביקורות טלוויזיה שאינן מחמיאות, בלשון המעטה, לחסון, וביקורת של עיתונאים בעיתון על המהלך להביאה לתאגיד השידור הציבורי. סער נחשב לאויב מר של חסון, הן על רקע סכסוך בלתי רשמי אך רב שנים בין רעייתו גאולה אבן לחסון, והן על רקע "מיתוגה" החדש של חסון כמזוהה עם הקואליציה. באשר לעיתוי הפרסום, יצוין כי על פי דיווחים, סער נחשב לאחד הגורמים המעורים והמקצועיים יותר במחנה הממלכתי בכל הנוגע למו"מ אודות המהפכה המשטרית, ונתפס בליכוד כמחסום בפני הגעה להסכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully