וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה להדס שטייף: בית הדין דחה את עתירתה נגד משרד הביטחון

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 14:08

בית הדין לעבודה דחה את תביעתה של עיתונאית גל"צ נגד משרד הביטחון. שטייף דרשה את ייצוג המדינה בתביעה שהגיש נגדה יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה. לאחרונה הודיעה שטייף על פרישה מגל"צ, אחרי 34 שנים

הדס שטייף. אתר רשמי, פלאש 90
הדס שטייף/פלאש 90, אתר רשמי

בית הדין לענייני עבודה דחה היום (שני) את העתירה של עיתונאית גלי צה"ל, הדס שטייף נגד משרד הביטחון ופרקליטות המדינה. כזכור, שטייף דרשה את ייצוג המדינה בתביעה שהגיש נגדה יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה, לאחר ששטייף פרצה למכשיר הטלפון שלו. בפסיקתו, דחה בית הדין את תביעתה בשל התיישנות, חוסר סמכות עניינית, היעדר עילה וניסיון לעקוף ולחתור תחת ערכאה שיפוטית אחרת.

כזכור, נווה תבע את שטייף בטענה שזו פרצה לטלפון האישי שלו בניגוד לחוק. שטייף מצידה דרשה את ייצוגה בידי משרד הביטחון והפרקליטות, ולאחר שנדחתה - החליטה לתבוע באופן עצמאי את התחנה ודרשה חסינות נזיקית והכרה כחושפת שחיתויות. עוד דרשה שטייף פיצוי על סך חצי מיליון שקלים.

לאחרונה, הודיעה שטייף על פרישה מגל"צ, בתום 34 שנים בתחנה. בסוף בנובמבר 2022 השעתה ממלא מקום מפקדת התחנה הצבאית לשעבר גלית אלטשטיין את שטייף מסיקור הפיגוע הכפול שאירע בירושלים, זאת לאחר שאמרה כי "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסוים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully