וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קרעי בהתקפה על חדשות 13; כתבת הערוץ הותקפה בת"א

דוד ורטהיים, אראל סגל

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 14:03

שר התקשורת ברדיו 103: "האנטישמיות מרימה ראש ואנחנו לא צריכים לספק תוספת אש למשמיצי ישראל שאנחנו כביכול מעודדים פגיעה בחפים מפשע כשאנחנו הצבא המוסרי בעולם". המחיר: במקביל, כתבת וצלם הערוץ הותקפו בגז מדמיע בתל-אביב. האזינו וצפו

ארגון העיתונאים: "התקיפה של צוות חדשות 13 היא תולדה ישירה של ההסתה הבוטה"

שר התקשורת שלמה קרעי ממשיך את המתקפה על חדשות 13, שכזכור האשימה בכותרות המהדורה אתמול - לפחות באופן הניסוח - את ראש הממשלה נתניהו בהריגת נשים וילדים במהלך המבצע הצבאי בעזה. את קידום האייטם - כשלעצמו לגיטימי, שדן במחיר שמשלמים חפים מפשע בעזה על החיסולים הממוקדים - ליווה "סופר" עם הטקסט "באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית".

במקביל, הצילום תורגם לאתרים פלסטינים בינ"ל כאישור ציוני לביצוע פשעי מלחמה.

קרעי נשאל היום (רביעי) על ידי דוד ורטהיים ואראל סגל ברדיו 103 על הטיפול של ידיעות אחרונות בנושא, שפרסם אף הוא כותרת מרכזית על כמות החפים מפשע שנהרגו בעזה, ובחר לתקוף שוב את חדשות 13: "האנטישמיות מרימה ראש ואנחנו לא צריכים לספק תוספת אש למשמיצי מדינת ישראל וממשלת ישראל. לכתוב משפט כ"כ מסית ואנטישמי? שאנחנו כביכול מעודדים פגיעה בחפים מפשע כשאנחנו הצבא המוסרי בעולם? זה לשתף פעולה עם האנטישמיות וה-BDS".

בתוך כך, לפני זמן קצר התקבל דיווח כי כתבת וצלם חדשות 13 הותקפו בגז מדמיע בחוף פרישמן בתל-אביב. שוטרי יחידת האופנועים סיור תחנת לב ת"א הגיעו למקום. לאחר שביצעו סריקות באיזור עצרו תושב ת"א בן 41 בחשד לתקיפה. נסיבות האירוע נחקרות, ואולם לפי גורמים בערוץ 13 ישנו קשר ישיר בין ההתלהמות נגד הערוץ ברשתות ומתקפה הפוליטית נגדו - לבין המעשים בשטח.

ידיעות אחרונות במבצע "מגן וחץ". צילום מסך, צילום מסך
ידיעות אחרונות במבצע "מגן וחץ"/צילום מסך, צילום מסך

ארגון העיתונאים מסר בתגובה: "התקיפה של צוות חדשות 13 היא תולדה ישירה של ההסתה הבוטה שרצה החל מהיום בבוקר ברשתות ובקבוצות הווטסאפ נגד חדשות 13 והעיתונאים שלה. מבחינתם של המסיתים, דמם של העיתונאים הותר. אנו מצפים מהמשטרה שתמצה את החקירה הפשוטה בהקדם ותגיש כתב אישום חמור ומרתיע שיעביר מסר חד לכל מי שמבקש לפגוע בעיתונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully