וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס המכון הישראלי לעיתונות הוענק למוחמד מג'אדלה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 11:16

פרס המכון הישראלי לעיתונות הוענק השבוע למוחמד מג'אדלה, פרשן חדשות 12 ומנהל חטיבת החדשות ברדיו א-נאס; "מופת לעיתונאי מקצועי וענייני"

פרס המכון הישראלי לעיתונות לשנת 2022 הוענק למוחמד מג'דאלה, פרשן חדשות 12 ומנהל חטיבת החדשות ברדיו א-נאס. הפרס למצוינות עיתונאית הוענק לו על עבודה יסודית, מאומצת וחסרת פשרות בזירה מורכבת וכן על עבודתו העיתונאית המעמיקה והמשובחת בסיקור החברה הערבית ובתיווכה המושכל לצופים, למאזינים ולקוראים בעברית.

יו"ר ועדת הפרס, שופטת בית המשפט העליון בדימוס ונשיאת מכון העיתונות, דליה דורנר, אמרה בטקס הענקת הפרס, כי היא "גאה להעניק את הפרס למוחמד מג'אדלה, שמשלב בסינרגיה מעוררת התפעלות בין עבודת שטח מעמיקה, פרשנות מבוססת, והתנסחות חריפה ומדויקת". עוד ציינה, כי "מג'דאללה הפך תוך עשר שנים של עבודה בתקשורת בעולם הערבי לאחד הבכירים והמוערכים בעיתונאי ישראל, שלזכותו שורה מרשימה של הישגים תקשורתיים".

צפו בראיונות בפודקאסט "תיקטוק", של המכון הישראלי לעיתונות >>>

מוחמד מגאדלה השופטת דליה דורנר, מוחמד וותד תמי ליטני, אווה מדיזבוז-לוי, מיכה פרידמן. סיון פרג׳,
מוחמד מגאדלה השופטת דליה דורנר, מוחמד וותד תמי ליטני, אווה מדיזבוז-לוי, מיכה פרידמן/סיון פרג׳

מג'אדלה הודה בדבריו למכון הישראלי לעיתונות, לערוץ 12, למשפחתו ול"אבא ואמא, שמאז שאני ילד קטן, אומרים לי: אתה נועד לגדולות, אתה תגיע רחוק, ואז אני מתעורר בבוקר, בכל יום מחדש כדי לא לאכזב".

חברי ועדת הפרס, אווה מדיז'בוז'-לוי, אשת ניהול ותקשורת, פרופ' מוחמד וותד, דיקאן הפקולטה למשפטים במכללה האקדמית צפת, ומיכה פרידמן, איש רדיו וטלוויזיה, כתבו, בין השאר, בנימוקי הפרס, כי "מג'אדלה הוא מופת לעיתונאי מקצועי וענייני, המחויב בכל מאודו לשליחותו המקצועית, וכי הוא ניחן בחושים עיתונאיים חדים, בכושר אנליטי-ביקורתי מרשים ובאומץ אינטלקטואלי מעורר הערכה".

המכון הישראלי לעיתונות נחנך לפני שנתיים וחצי. המכון פועל לחיזוק חופש העיתונות והשבת אמון הציבור בתקשורת בישראל, ומתמקד בחינוך בני נוער לאוריינות תקשורתית ולצריכה ביקורתית של תקשורת. המכון מעניק את הפרס בסך 50,000 ₪ מדי שנה. ב-2021 זכו בפרס במשותף העיתונאים אהרון רבינוביץ' ושירה אלק מ"הארץ" על תחקירם אודות יהודה משי זהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully