וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה (ומי) עומד מאחורי סרטון הפייק נגד גלית גוטמן ששוטף את הרשת?

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 18:29

בשעות האחרונות מופץ במאות קבוצות וואצאפ במגזר החרדי סרטון בו נראית מגישת קשת 12 גוערת בצורה מעליבה בעובדים. וואלה! ברנז'ה עם ההקשר המלא

סרטון פייק על גלית גוטמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בשעות האחרונות מופצות בקבוצות וואצאפ של חרדים וברשת בכלל סרטון (צפו למעלה) בו נראית מגישת קשת 12 גלית גוטמן גוערת בעובדים ומדברת בשפה משפילה. מדובר בתיעוד לא קל, שגרם לרבים מהמגיבים להזדעזע - אבל בפועל מדובר בפייק ניוז.

הקטע הוא סיטואציה מתוסרטת מתוך קמפיין של נעמ"ת שצולם לפני כשלוש שנים. בסצנה גלית ושותפתה להגשה אילנית התבקשו לשחק בהתנדבות לקמפיין.

הקטע המקורי המלא:

כזכור, בשבוע שעבר, במהלך שידור של תכנית הבוקר שאותה היא מגישה לצד יואב לימור, התייחסה גוטמן להפגנת המחאה בבני ברק שהתקיימה באותו שבוע ואמרה: "כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם". דבריה עוררו בן רגע סערה גדולה, ופוליטיקאים רבים תקפו אותה במילים חריפות וקשות.

מאז, גוטמן עצמה הספיקה להתנצל, אך למרות זאת היא תזומן לבירור במשרדי קשת שגינתה בחריפות את דבריה אך לא השעתה אותה מתפקידה. גם פוליטיקאים תקפו אותה וגינו את דבריה, כולל רה"מ נתניהו. גם הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד ערוץ 12, בגין האמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully