וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זקן מסיים העסקת צרור וברקאי מידית? בגל"צ מכחישים

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 14:03

דני זקן, מ"מ מפקד גל"צ, הורה על סיום העסקתם של רינו צרור ורזי ברקאי עד לסוף החודש, כך דווח בעין השביעית. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, מקורבו של זקן, איש התקשורת הביביסטי יעקב ברדוגו, יקבל את משבצת השידור המואזנת של תוכנית הבוקר

כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, גם החוזה של עיתונאית "עובדה" חן ליברמן יופסק. עוד נחשף כי עורכת גלובס נעמה סיקולר, הנחשבת לכזו שקיבלה את אישור "בלפור" תשובץ להגשה, בשלב זה כמחליפה, בתדירות גבוהה

דני זקן, ממלא מקום מפקד גלי צה"ל, הורה על סיום העסקתם של השדרנים רינו צרור ורזי ברקאי עד לסוף יוני - כך דווח היום (שני) באתר "העין השביעית", זאת בהמשך לפרסומים נוספים בנושא ב"הארץ" ובוואלה! ברנז'ה. כזכור, לפי הפרסום בוואלה, השדרן המקורב לראש הממשלה יעקב ברדוגו עתיד לחזור לשדר בתחנה ברצועת הבוקר הנחשבת למואזנת ביותר.

כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, גם החוזה של עיתונאית "עובדה" חן ליברמן יופסק. עוד נחשף כי עורכת גלובס נעמה סיקולר, הנחשבת לכזו שקיבלה את אישור "בלפור" תשובץ להגשה, בשלב זה כמחליפה, בתדירות גבוהה.

ברקאי וצרור נחשבים לעיתונאים המזוהים ביותר עם גל"צ, ופיטוריהם הם חלק ממהלך כולל ובלתי מוכחש של המפקד הזמני לשינוי פני התחנה. ההערכה היא כי בכוונת ברדוגו וזקן, עד לאחרונה מגישים יחד בתחנת הרדיו הביביסטית "גלי ישראל", לייצר לוח שידורים חדש, ביקורתי פחות לנתניהו.

רינו צרור רזי ברקאי. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
רינו צרור רזי ברקאי/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

בגלי צה"ל הכחישו את הפרסום ומסרו בתגובה: "גל"צ מבקשת להבהיר כי בניגוד לפרסום השקרי שפורסם ב"העין השביעית", מ"מ מפקד גלי צה"ל לא הודיע על סיום העסקתם של השניים. כמו כן, התחנה מבקשת למחות על ההתנהלות חסרת תום הלב של ה"העין השביעית", ובהמשך לפרסומים שקריים קודמים של האתר, שכן אפילו לא התבקשה תגובת התחנה לפרסום, השקרי כאמור".

נושא: רזי ברקאי בחדשות 13/באדיבות חדשות 13

"היום זה גלצ, מחר זה בגצ"

מובילי ההתנגדות להפיכה המשפטית מסרו בתגובה לפרסומים: "דני זקן הוא שתול של נתניהו בגלצ שמשימתו היא לרמוס את חופש הביטוי ולהפוך את התחנה לסניף של ערוץ 14. השתלטות עוינת על כלי תקשורת, וביצוע טיהור פוליטי לעיתונאים, הם סממן מובהק של דיקטטורה. עוד הוכחה שההפיכה המשטרית כבר כאן וחובה להמשיך להתנגד לה. הממשלה לא תעצור עד שחסל את כל שומרי הסף העומדים בדרכה. היום זה גלצ, מחר זה בגצ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully