וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע רפורמת קרעי, גם דוברי הרשויות המקומיות תופסים צד

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 17:18

חברי איגוד דוברי הרשויות נפגשו עם מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז ועם עורכים בכירים בחברת החדשות והביעו תמיכה במאבקם. בתוך כך, לקראת חגיגות ה-80 למדינה, בתאגיד עובדים על סדרת המשך ל"עמוד האש" שנחשבת עד היום לאחת מהסדרות הטובות והנצפות בישראל

אמנון יוסף וגולן יוכפז. יח"צ,
אמנון יוסף וגולן יוכפז/יח"צ

משלחת של דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל, ערכה בסוף השבוע ביקור בתאגיד השידור "כאן" בירושלים. חברי האיגוד נפגשו לשיחה עם מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז ועם עורכים בכירים בחברת החדשות.

יוכפז סקר בפני הדוברים את עבודת התאגיד ומנה שורה של הצלחות אליהן הגיע התאגיד הודות לסדרות ותוכניות הפקה מובילות בארץ אשר זכו לחשיפה בינלאומית. עוד ציין יוכפז כי לקראת חגיגות ה-80 למדינה, שוקד התאגיד על המשך הסדרה "עמוד האש" אשר זכתה לשבחים רבים ונחשבת עד היום לאחת מהסדרות הטובות והנצפות בתולדות הטלוויזיה בישראל.

יו"ר איגוד דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל ודובר עיריית באר שבע, אמנון יוסף, ציין בדבריו את חשיבות התאגיד והמשך פעילותו לציבור בישראל ובפרט לשוחרי התרבות והדרמות.

יוסף העניק בשם הדוברים מגן הוקרה למנכ"ל יוכפז על "פעילותו הענפה והמאמץ שהוא משקיע במטרה לשמור על עצמאות התאגיד ומניעת סגירתו".

אתמול (שני) חשף שר התקשורת שלמה קרעי את עיקרי חוק השידורים החדש שבכוונתו לחוקק. לפי מתווה הרפורמה שגיבש, תאגיד השידור צפוי אף הוא להיפגע - גם אם בשלב זה באופן מינורי. לפי ההצעה, התאגיד יחויב לרכוש את תכני הארכיון שלו לשימוש פרטי ומסחרי בתעריף שיקבע שר התקשורת בהתייעצות עם מועצת תאגיד השידור הישראלי, וזאת כדי לאפשר גישה לתכנים אלו לציבור המשתמשים בפלטפורמות, כגון עידן פלוס. בנוסף, קרעי מבקש לאסור על התאגיד לשדר פרסומות.

עוד בכוונת משרד התקשורת, לדרוש מהתאגיד פינוי תדרים ארציים לטובת תחנות רדיו אזוריות כגון "גלי ישראל" המזוהה עם משפחת נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully