וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהבהיר שלא היה מעמיס גם עם קילשון, ינון מגל במסר נוסף לנעמה לזימי: "אל תתבכייני"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 16:00

לאחר שכרך בין השתקת הימין לרצח רבין, בין מגיש ערוץ 14 וח"כ נעמה לזימי (עבודה) התפתחה חזית (נמוכה) חדשה, במסגרתה האשימה לזימי את מגל וקראה לו מטרידן. מאוחר יותר כתבה לזימי: "אלו הם פני ערוץ התקשורת שמנסה להכשיר דיקטטורה"

ינון מגל , נעמה ליזמי. ראובן קסטרו, 103, עיבוד תמונה
ינון מגל , נעמה ליזמי/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, 103

מגיש ערוץ 14 ורדיו 103 ינון מגל וחברת הכנסת נעמה לזימי נקלעו לעימות ברשת, שהלך והתדרדר למקומות אישיים, לאחר שזה עקץ אותה על דברים שכתבה בנוגע להתפרעויות של יוצאי אריתריאה אתמול בתל אביב.

"ירי חי על מפגינים הוא לא דבר שיכול להתקיים במדינה דמוקרטית. יש אמצעים לפיזור הפגנות והפעלות כוח לאירוע כזה,כל אחד מהם במידה ובשיקול דעת שלוקח בחשבון את שלום הציבור. בטח לא יצירת מטווח של אש חיה בבני אדם. זו לא משילות ולא ריבונות - זה כאוס וקריסת מערכות שחייב לבלום ולא לטייח", כתבה לזימי.

בתגובה, עקץ מגל: "מצד שני, חברי כנסת לא מבריקים אך פופוליסטים זה כן דבר שיכול להתקיים במדינה דמוקרטית". לזימי השיבה: "חלקם אפילו מטרידים מינית ומתרברבים שהם היו "מעמיסים" נערות".

נעמה לזימי נגד ינון מגל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נעמה לזימי נגד ינון מגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היום כתבה לזימי בין היתר: "מהלילה קיבלתי אין סוף הודעות להגיב לטינופת המיזוגנית של ינון מגל, יש לי הרבה פעמים כלל, אני מנסה ככל שניתן לא להפוך את עצמי לסיפור ולהיות כמה שיותר מודעת לתופעה הזו שפוליטיקאים נוטים אליה לא מעט - מרגע שהפכתי לחברת כנסת, הציבור הוא הסיפור, לכן לא כתבתי על פינדרוס שעשה חיקוי מביש כשדיברתי, לא על הגזענות בוועדה שלי אותה העמדתי במקום, לא על חבר כנסת שקרא לי לשתוק כשהוא מדבר ולא על הכאב הפיזי אחרי מכתזיות בכינון ישיר - כשראיינו אותי אחרי צילום של מכתזית שפגעה בי, ניצלתי את ההזדמנות להסביר על הפרת הכללים בשימוש במכתזית כלפי אוכלוסיה אזרחית, על כך שיש אזרחים שחטפו הרבה יותר. זה גורם לי להתכווץ כשחברי כנסת ושרים עסוקים בעצמם ובסיפור שלהם מול השאר, כאילו הנרטיב הוא סביבם, נסיבות חייהם הם צידוק לעוולות והתנהגות מחפירה והחוויה האישית שלהם היא העניין ולא התפקוד של מדינה, המצב הלאומי או החיים עצמם...

"בסופו של דבר האישי הוא הפוליטי - יש פה צד שהחליט שאת המלחמות האישיות שלהם הוא ינהל על גב האומה והחברה הישראלית, יהיו ההשלכות אשר יהיו.

"היו כמה נשים שהתלוננו על ינון מגל על שהטריד אותן מינית וגרם להן לתחושות קשות ולא נעימות במקום עבודתן, זאת מתוך יחסי מרות וכוח לא שוויוניים. הוא שילם על כך מחיר, אין ספק, אבל החליט בדרך להפוך לנבל שנוקם ומשאיר אדמה חרוכה, מבחינתנו הפרוגרס, הפמיניזם ותנועת השוויון היא מה שמפריע לו להתרברב על "העמסת נערות בקלשונים" ולדבר על מה שהוא היה רוצה לעשות עם איבריה של אישה נשואה במקום עבודתה בלי שזה ישנה משהו. ולא מעט מכל הבאקלש העצום שאנו חווים וחוות עכשיו כנגד ליברליות, דמוקרטיה, שלטון חוק ושוויון, זה מסע נקמה של מי שחרגו מהנורמות השפויות ומנסים לנרמל טרלול".

עוד בוואלה!

ינון מגל לא חוזר בו, ומבהיר: ״רצח רבין היה של מרצח שפל אחד. לא צריך אותי בשביל להגיד את זה"

לכתבה המלאה

עוד כתבה: "אני מודה, יש בי חלק שבכלל מצר על שעניתי לו, כי אסור להגרר אחרי שיח הביבים הזה, מצד שני, יש פעמים שקשה כבר לראות את הרעל שנשפך ולעמוד מולו בפאסון כאילו זה כלום. כן אספר שהרבה אנשי ימין מקסימים כתבו לי הודעות מרגשות, חלקם ענו לו פומבית, חלקם הפתיעו אותי, זה ממש חימם את ליבי, הרי בסוף אנחנו נהיה חייבים לחיות פה יחד, ישראל היא המדינה של סך חלקיה, אבל תבינו - הוא הפנים שלכם, אי אפשר לגנות ולהשאיר את הזוהמה הזו כמייצגת. אי אפשר לדבר על ערכי משפחה, ערבות הדדית, ליברליות ושוויון, עם דמויות שכל הונם נובע מלהיות הילד הבריון של השכבה, שההוויה שלהם היא כוחנות ואיומים כדרך חיים. ערוץ 14 החליטו לנרמל כל עיוות מוסרי בחברה, לשבור כל טאבו, לשרוף כל גשר, ינון מגל הוא הייצוג של התופעה הזו ובעיני הניסיון להצדיק את רצח רבין לפני שבוע היה חמור הרבה יותר ממה שהוא כתב לי ורק על זה הימין כולו צריך לעצור ולעשות חישוב מחדש.

"אלו הם פני ערוץ התקשורת שמנסה להכשיר דיקטטורה. תקשורת מגויסת, בריונית, שקרנית ומסוכנת לשלום הציבור ולמדינה".

מינון מגל נמסר בתגובה: "נעמי לזימי צייצה ציוץ נבזי שבו היא ביקרה את השוטרים שירו אש חיה בהתפרעויות האריתראים כשהיו בסכנת חיים, חלקם עדיין מאושפזים בבתי החולים, ואחד מהם אף עם חשש לנזק מוחי. כשהגבתי לה היא ענתה מתחת לחגורה בציוץ פוגעני, וכך גם עניתי לה. אני מציע שמי שפוגע מתחת לחגורה לא יתבכיין אח"כ שענו לו באותו מטבע. ואגב, לגבי, גם המשטרה וגם הפרקליטות קבעו שאני לא מטרידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully