וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל לא חוזר בו, ומבהיר: "רצח רבין היה של מרצח שפל אחד. לא צריך אותי בשביל להגיד את זה"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 18:35

אחרי הסערה שיצר בטענה כי תירץ את רצח רבין, המגיש המוביל בערוץ 14 עומד על שלו ואומר לוואלה!: "אמרתי בדיוק את אותם דברים כבר כמה פעמים ברדיו 103FM ואף אחד לא צייץ. הספינים של השמאל והניסיונות להשתיק אותי ואותנו לא יעזרו"

בווידאו: עדות מגל נמשכת - והתובעת ממשיכה לטעון לסתירות בעדותו/מערכת וואלה!
"אמרתי בדיוק את אותם דברים כבר כמה פעמים ברדיו 103FM ואף אחד לא צייץ, ולא היתה שום תגובה, מה שמוכיח שהבעיה היא לא בדברים אלא בפלטפורמה שבה הם נאמרו וברצון לסגור אותה"

אחרי הסערה שיצר, המגיש המוביל של ערוץ 14 לא חוזר בו, ובשיחה עם וואלה! אומר: "רצח רבין היה של מרצח שפל אחד. לא צריך אותי בשביל להגיד את זה. זה ברור, ולא סותר את זה שהשתיקו קולות שהתנגדו באופן דמוקרטי לאחד האסונות הגדולים שהיו פה".

עוד ציין מגל כי זו לא הפעם הראשונה שהוא אומר את הדברים. "לגופו של עניין, אמרתי בדיוק את אותם דברים כבר כמה פעמים ברדיו 103FM ואף אחד לא צייץ, ולא היתה שום תגובה, מה שמוכיח שהבעיה היא לא בדברים אלא בפלטפורמה שבה הם נאמרו וברצון לסגור אותה. הספינים של השמאל והניסיונות להשתיק אותי ואותנו לא יעזרו".

מגל, מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, אמר אמש (רביעי) במהלך התוכנית כי רצח רבין אירע לאחר שקולו של הימין הושתק במשך זמן רב. "רבין עשה אסון, אוסלו זה אסון (...). בזמנו דיברתי עם יגאל עמיר כשהוא היה בכלא, עשיתי איתו שיחות. אני לא סומך על כל דבר שיגאל עמיר אומר, אבל בין היתר הוא אמר לי: 'אני עשיתי את זה כי אי אפשר היה להשמיע את הקול של הימין'. תבינו - כשלא נותנים לאנשים לדבר, יש אלימות".

ינון מגל הפטריוטים. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל הפטריוטים/צילום מסך, ערוץ 14

בהמשך התוכנית המשיך ינון מגל לדבר על רצח רבין ועל יגאל עמיר: "זה היה אקט נורא ואלים ורצח, שמשפיע על כל מדינת ישראל, אבל אי אפשר לקחת את הדבר שהייתה פה סתימת פיות למחנה שלם שבסוף נגמרה באלימות, אי אפשר לדעתי לנתק בין הדברים האלה".

דבריו של מגל עוררו סערה גדולה ברשתות החברתיות. "ינון מגל מתרץ את רצח רבין. אם חשבתם שארי שמאי הוא טרלול - אז המסרים של הערוץ הזה ברורים כשמש. זה לא פאנליסט אחד, ככה זה הערוץ הזה", נכתב בין היתר.

עוד בוואלה!

שטראוס לא לבד. חרם שקוף על 14 מטעם החברות הגדולות במשק

לכתבה המלאה
ארי שמאי. מתוך "הפטריוטים", צילום מסך
ארי שמאי/צילום מסך, מתוך "הפטריוטים"
בעקבות דברי שמאי שטראוס הכריזה על חרם פרסומות בערוץ, ובעקבותיה צעדו חברות נוספות

לפני חודש התעוררה סערה נוספת מדברים שנאמרו בערוץ 14. הפאנליסט ארי שמאי התייחס לאפשרות שבג"ץ יפסוק חקיקה פרסונלית בדומה לזאת של החוק שנועד לסייע למקורבו של אריה דרעי בעיריית טבריה, והעלה כאנלוגיה את הקריאה לשחרר את רוצח ראש הממשלה רבין. קהל התוכנית, המשודרת בשידור חי, מחאו לו כפיים. שמאי משמש בין היתר גם כעורך דינו של יגאל עמיר. מערוץ עכשיו 14 נמסר: "הדברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".

בעקבות דברי שמאי שטראוס הכריזה על חרם פרסומות בערוץ, ובעקבותיה צעדו חברות נוספות.

גם מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן נתפס באמירה שנויה במחלוקת כשהשווה בין הרצח שביצע יגאל עמיר להפגנות נגד המהפכה המשפטית, כשבתוכניתו התייחס לדבריו של ארי שמאי ואמר: "יגאל עמיר לא ניסה לרצוח ראש ממשלה, יגאל עמיר ניסה לשים סוף למדינת ישראל, לשים סוף לדמוקרטיה הישראלית, לשים סוף למשחק הבסיסי, ההוגן, של הכרעת ציבור פה. ואנחנו היום מקוננים על זה שהשמאל לא מכבד את הכרעת הרוב - וזה מה שעשה יגאל עמיר. הוא ניסה להוריד ראש ממשלה באמצעות כדורים, באמצעות נשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully