וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אולפן שישי (וגם לא ערוץ 14): בלון הניסוי של הביביזם החילוני

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 13:59

גדי טאוב ייסד תוכנית מיוחדת, בינתיים רק ביוטיוב, עבור מצביעי גוש הימין במהלך השבת. האם מדובר בפילוט לקראת עליית ערוץ ימני שאינו דתי, שעתיד להתחרות בערוץ 14? האזינו

גדי טאוב/גלי ישראל

לראשונה בסוף השבוע, נפתח שידור של אתר 'מידה' עבור אלו הנמנים עם גוש הימין ואינם שומרים שבת, זאת נוכח היעדר השידורים ב'ערוץ 14' במהלך ימי סוף השבוע. ד"ר גדי טאוב ('מידה') שוחח עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים והתייחס לדברים.

לדבריו, "עשינו את התוכנית בזום - רק בבוקר החלטנו ללכת על זה ואז מישהו התנדב לעשות את הגרפיקה, שינינו את האות של הפודקאסט שלי כך שיהיה כתוב של אתר 'מידה' ואז עשינו רקע זהה לכולם בזום". והבהיר: "אנחנו חילונים. כמה אתם חושבים שלא רואים טלוויזיה בשבת? יש כמה מאות אלפים חילוניים שרואים טלוויזיה ואנחנו כל הזמן שומעים את התלונות שאי אפשר כבר לראות את ערוצי תבהלה".

בהמשך, עוד אמר: "בינתיים אין לנו אפשרות לעשות כתבות, אבל ניתן לצפות בדיון ברמה שבצניעות אני אומר - היא ארבע רמות מעל הפופוליזם של הטלוויזיה. עד עכשיו, ברמת הוויזואליה הינו על הפנים, אבל ברמת הדיון אני חושב שהגשנו את מה שרצינו - זה היה מעניין מאוד. המדיה הישנה היא גוססת, כמו הדינוזאורים, לא צריך ערוץ טלוויזיה - אפשר לעשות הכל ברשת".

גדי טאוב עם אראל סגל ודוד ורטהיים

בערוץ מניחים כי כוונתו של השר לקדם פתיחתו של ערוץ ימני שישדר גם בשבת - ויענה על תחושות בימין כי זירת הימין החדשותית נותרת "מופקרת" במהלך השבת מול אולפני שישי של קשת, רשת וכאן - בעוד שצופי ימין רבים שאינם מסורתיים נותרים ללא "מענה" מלשכת נתניהו ומהימין

עוד לפני פרסום תזכיר חוק השידורים של שר התקשורת קרעי, המיטיב בעיקר עם ערוץ 14, עמד מכשול אחד בין הצדדים שנגע לחששות של בעלי ערוץ 14 מאפשרות שתחת פתיחה גורפת של השוק, גורמים נוספים יוכלו להיכנס להתחרות בערוץ 14 בנישת ה"ימין". אחד הגורמים המדוברים הוא ערוץ i24news בבעלות המיליארדר פטריק דרהי, המשודר ב-HOT. אחת ההערכות נוגעת לאפשרות שבמסגרת פתיחת השוק לתחרות יקבל הערוץ - שעד כה התחרה בזירת ערוצי חדשות בינלאומיים אחרים - לשדר חדשות גם בישראל.

בהקשר זה יצוין כי מנכ"ל הערוץ פרנק מלול נחשב למקורבו של הפוליטיקאי לשעבר מאיר חביב, הנחשב לידיד אישי של נתניהו.

קרעי מצדו, לא רק שלא הכחיש מעולם את הדברים, הוא אף צייץ בנושא וכתב כי "תחרות זה בריא". בערוץ מניחים כי כוונתו של השר לקדם פתיחתו של ערוץ ימני שישדר גם בשבת - ויענה על תחושות בימין כי זירת הימין החדשותית נותרת "מופקרת" במהלך השבת מול אולפני שישי של קשת, רשת וכאן - בעוד שצופי ימין רבים שאינם מסורתיים נותרים ללא "מענה" מלשכת נתניהו ומהימין.

עוד בוואלה!

סדקים בחומה: מה עומד מאחורי הפיצוץ בין קרעי לערוץ 14 (רמז: הרבה מאד כסף)

לכתבה המלאה

גורם בערוץ 14 אמר עם פרסום הידיעה לוואלה!: "צריך להיות מנותק ממש כדי לחשוב שיש מקום לעוד ערוץ ימני כרגע. הרייטינג שלנו אמנם בנסיקה, אבל לא מתקרב עדיין למהדורת השבט של אולפן שישי ולדיווחי הגיא פינס של דפנה ליאל ועמית סגל". במילים אחרות: בערוץ 14 גילו שמחיר עודף התחרות וההצפה - אג'נדה אותה קידמו בלהט עד לאחרונה ככל שזה נגע לקשת 12 - עלולה להגיע גם אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully