וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום משרד ההסברה: בטלוויזיה הגרמנית ישדרו כתבה מישראל

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 17:33

בטלוויזיה הגרמנית ישדרו כתבה ששודרה בכאן 11 שליוותה את השורדים מקיבוץ בארי ומספרים את סיפורי הזוועה. לאבו-דאבי מתראיינים כתבי חדשות ערוץ מכאן 33. ובינתיים: האם אל ג'אזירה משדרת תנועת כוחות ושטחי כינוס?

גלית דיסטל אטבריאן קרועים רון כחלילי. רשת 13 | צילום מסך, עיבוד תמונה
גלית דיסטל אטבריאן קרועים רון כחלילי/עיבוד תמונה, רשת 13 | צילום מסך

במשרד ההסברה של גלית דיסטל אטבריאן לא הספיקו להתרומם משלל הפאדיחות שליוו את עצם הקמת המשרד והביקורת על היותו סניף תעמולה ובזבוז משאבי ציבור - והנה הגיעה מהלומת המלחמה בדרום, שחשפה את חדלונו.

בערוץ הטלוויזיה הנצפה בגרמניה ZDF ישדרו הערב (שני) כתבה של אורן אהרוני ששודרה בכאן 11. אהרוני ליווה את השורדים מקיבוץ בארי, שסיפרו לו את סיפורי הזוועה. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי במקביל, במקום נציגים רשמיים של המדינה, באבו-דאבי מתראיינים כתבי חדשות ערוץ מכאן 33 בערבית לספר אודות המתרחש פה.

מדובר ב"הזיה שלמשרד שזו תכלית תפקידו אין רשימת מגישים המיועדת בדיוק למקרים כאלו"

חוסר התפקוד מאז תחילת המלחמה נוגע גם לתחומים נוספים העומדים תחת אחריות המשרד. בתחילת השבוע פורסם בוואלה! כי במשרד מגייסים דוברי אנגלית לצילום סרטוני הסברה בעקבות "פרוץ מלחמת הפתע". לפי גורמים המעורים בעבודת המשרד, מדובר ב"הזיה שלמשרד שזו תכלית תפקידו אין רשימת מגישים המיועדת בדיוק למקרים כאלו".

גם בשעות הראשונות ללחימה, כאשר אף לובש מדים לא נעמד מול הציבור והסביר מה יש לעשות והזירה ההסברתית הופקרה למעשה לידי חמאס, המשרד נאלם דום ולא פעל בשום זירה.

עוד בוואלה!

קריסת ההסברה: צה"ל הפקיר את הזירה לחמאס

לכתבה המלאה

בתוך כך, מגיש רדיו 103 אראל סגל פרסם היום צילומי כתבה ששודרה ברשת אל ג'זירה, שלטענתו "חושפים שטחי כינוס" של כוחות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully