וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור שומרי השבת: גל שקט בלילות ובסופי שבוע

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 13:55

בצל האירועים הביטחוניים, ולטובת הציבור שומר המסורת, כאן מורשת תהפוך בלילות ובמהלך השבת לגל שקט, זאת בנוסף לתחנות הרדיו הדתיות והחרדיות. בעקבות דרישת קרעי - ערוץ 14 ישדר בעידן פלוס במתכונת דומה

בצל האירועים הביטחוניים, ולטובת הציבור שומר המסורת, כאן מורשת תהפוך בלילות ובמהלך השבת לגל שקט.

במסגרת זו, תחנת הרדיו כאן מורשת (בתדרים 90.5, 90.8, 92.5, 100.7), תפעיל גל שקט בשידור שיופר רק בהודעות מתפרצות של פיקוד העורף על אודות אזעקות ברחבי הארץ.

בתאגיד השידור מחדדים כי בתחנה ישמעו הודעות באשר לאזעקות בכל אחד מיישובי הארץ, ולא רק באזור ההאזנה. כמו כן, במקרה של אירוע משמעותי שמחייב עדכון מידי של הציבור, מעבר להתראות פיקוד העורף, יאוחדו השידורים מייד עם כאן רשת ב.

הגל השקט יפעל כם בכל לילה מחצות ל-05:00 בבוקר ועם סיום השידורים ביום שישי בשעה 17:00 ועד לאחר צאת השבת בשעה 19:00.

משרדי כאן תאגיד השידור. שי אפשטיין,
משרדי כאן תאגיד השידור/שי אפשטיין

בזמן מלחמה: קרעי התפנה לקידום ערוץ 14

אתמול (חמישי) נחשף בוואלה! ברנז'ה מסע הלחצים שהופעל מאחורי הקלעים על ידי שר התקשורת שלמה קרעי, להכניס גם את שידורי ערוץ 14 למערך עידן פלוס, כביכול בנימוק של הצורך בגל השקט. אלא שגל שקט מעין זה כבר קיים כאמור כבר היום במסגרת המערך, הן באמצעות תחנות הרדיו שומרות המצוות (קול חי וקול ברמה).

זאת ועוד, בדרישת השר נכלללה בקשה להכניס את השידורים לעידן פלוס אורך כל השבוע. במכתב ששלח אמש השר ליו"ר הרשות השנייה עדן בר טל והגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, מציין השר מפורשות כי בשל מצב החירום, נדרש לשדר את מלוא שידורי הערוץ במערך, המיועד עבור הצופים שאינם מנויים לחברות הטלוויזיה הרב ערוצית כדוגמת הוט וייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully