וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת לשכת שרה נתניהו מאשימה את התקשורת בטבח שביצע חמאס

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 17:21

מנהלת לשכתה של נתניהו ציפי נבון, עובדת ציבור, פרסמה בימים האחרונים פוסטים נגד עיתונאים, אנשי המחאה וערוצי החדשות 11-12-13. נבון נחשבת לאחת הנשים המקורבות ביותר לאשת רה"מ. הציוץ הראשון שצייץ הליכוד מתחילת המלחמה יוחס לאמנון אברמוביץ'

שרה נתניהו, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
שרה נתניהו, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

מנהלת לשכת שרה נתניהו, ציפי נבון, מאשימה את המחאה נגד נתניהו בטבח שערך חמאס. באתר "המקום הכי חם בגיהנום" פרסמו רשימת פוסטים שפרסמה נבון בימים האחרונים, בהם היא תוקפת את השמאל, אנשי המחאה, ערוצי החדשות 11-12-13, עיתונאים ורה"מ לשעבר אהוד ברק. לפי הפרסום, לאחר שהחלה לספוג גינויים, מחקה חלק מהם.

הפוסטים חושפים חלק מהלך הרוח של נתניהו, שכן ציפי נבון נחשבת לאחת הנשים המקורבות אליה ביותר. לפי הפרסומים, שרה נתניהו נחשבת למי שעיכבה במשך ימים את הקמת ממשלת החירום.

בין היתר כתבה נבון: "רובוטי המחאות מהשמאל, חלאות חסרות רגישות מלאי שינאה ורעל, לא מפסיקים להפגין ולהסית גם בעת קשה זאת", "דיייי כבר! די כבר יצורים רקובים שכמותכם, הרסתם אותנו! הרסתם את המדינה. לעזאזל אתכם, לפחות בימים הנוראים האלה, תנו לנו להתאבל בשקט".

"עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה והבוגדים מהשמאל ממשיכים בהסתה. בואו נסגור להם את הדף! דווחו בהמוניכם לפייסבוק! הפעם משיבים מלחמה ושומרים על ראש הממשלה שלנו !" (שגיאות ההגהה במקור ד.ו.), כתבה נבון לצד תמונת מפגינים נגד נתניהו.

פוסט של מנהלת לשכת שרה נתניהו ציפי נבון. צילום מסך, צילום מסך
פוסט של מנהלת לשכת שרה נתניהו ציפי נבון/צילום מסך, צילום מסך

בפוסט נוסף כתבה נבון: "לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונית יועמדו לדין", ופרסמה את תמונותיהם של עיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ' לצד תמונותיהם של בן כספית, רביב דרוקר, ספי עובדיה ואחרים. בפוסט אחר כתבה: "אל תצפו בערוצים 12 ו 13.. צפו רק בערוץ 14 ערוץ של ערכים".

ציפי נבון מועסקת בשירות המדינה כ-30 שנה וכבר הורשעה בינואר 2022 בעבירות משמעת בשל פוסטים מסיתים ומכפישים שפרסמה, אז נגד היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט ונגד חברי כנסת. גזר הדין הקודם הסתיים בנזיפה חמורה, הפקעת מחצית משכורת שנוכתה ב-6 תשלומים, והורדה בדרגה אחת למשך שמונה חודשים.

נזכיר: את הציוץ הראשון מאז תחילת המלחמה הקדישו בליכוד מכל הנושאים החשובים דווקא לדברי פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ', שאמר במהדורה כי המדיניות של נתניהו הייתה בפועל לחיזוק החמאס. הציוץ זכה תוך דקות לביקורת אדירה בטוויטר - ונמחק.

עוד בוואלה!

הביביזם חטף מהלומה קשה, הוא לא הולך לעזוב בלי קרב

לכתבה המלאה
אמנון אברמוביץ, צילום מסך. צילום מסך, צילום מסך
אמנון אברמוביץ, צילום מסך/צילום מסך, צילום מסך

נבון מסרה בתגובה לאתר "המקום הכי חם בגיהנום": "כן אני רוצה להגיב. אם זה הדבר שמעניין אתכם עכשיו אחרי שטבחו בנו. גם עכשיו הנרטיב לא השתנה ערוצי הטלויזיה 12 ו 13 לכאורה קוראים לאחדות אבל ממשיכים לפזר רעל ולהסית בלי הכרה כמו ערפדים מוצצי דם מנפנפים מול הפרצוף שלנו בכל אותם אלו שבחוסר אחריות הטיפו חודשים לסרבנות ושיתקו מדינה שלמה. אתה צופה בהם ויוצא מדעתך מרוב זעם, אז כן, זו היתה הדרך שלי להביע את דעתי ולפרוק כאדם פרטי וכתושבת הדרום. כתושבת מושב קטן בין אופקים לנתיבות, באיזור שעד לפני יומיים שרץ מחבלים, התעוררתי ביום שבת בבוקר בבהלה למטח בלתי פוסק של קסאמים, כשמיד לאחר מכן מתבררים מימדי הזוועה. 3 ימים הייתי נעולה בבית עם ילדה על הרצף, לבד וללא הגנה. כשפניתי לחבר וועד של המושב ענה לי שאין נשקים ועלינו להגן על עצמנו בכוחותינו. איך בדיוק? בידיים חשופות?? וכל הזמן זרמו אלינו מראות הזוועה דרך המדיה ועוד חוליית מחבלים ועוד קסאם. איפה היה הצבא? איפה היו כיתות הכוננות?? איפה המודיעין?? לא מאחלת לאף אחד להיות בסיטואציה הזאת. אז אם בא לך עכשיו למצוץ דם אתה מוזמן. לא מצפה מכם למשהו אחר!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully