וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסומים המסיתים: היועצת של שרה נתניהו תעמוד לדין משמעתי

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 14:28

מנהלת לשכתה של נתניהו ציפי נבון, עובדת ציבור, פרסמה עם תחילת המלחמה פוסטים נגד עיתונאים, אנשי המחאה וערוצי החדשות 11-12-13. נבון נחשבת לאחת הנשים המקורבות ביותר לאשת רה"מ

אחרי הפרסומים המסיתים: היועצת של שרה נתניהו ציפי נבון תעמוד לדין משמעתי - כך הודיעו היום (חמישי) בנציבות שירות המדינה.

נזכיר: נבון האשימה את המחאה נגד נתניהו בטבח שערך חמאס. בסדרת פוסטים שפרסמה בשבוע הראשון למלחמה תקפה נבון את השמאל, אנשי המחאה, ערוצי החדשות 11-12-13, עיתונאים ורה"מ לשעבר אהוד ברק. לאחר שהחלה לספוג גינויים, מחקה חלק מהם.

הפוסטים חשפו חלק מהלך הרוח של נתניהו, שכן ציפי נבון נחשבת לאחת הנשים המקורבות אליה ביותר. לפי הפרסומים, שרה נתניהו נחשבה למי שעיכבה במשך ימים את הקמת ממשלת החירום.

ציפי נבון היועצת האישית של שרה נתניהו. עמוד הפייסבוק של ציפי נבון, אתר רשמי
ציפי נבון היועצת האישית של שרה נתניהו/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ציפי נבון

בין היתר כתבה נבון: "רובוטי המחאות מהשמאל, חלאות חסרות רגישות מלאי שינאה ורעל, לא מפסיקים להפגין ולהסית גם בעת קשה זאת", "דיייי כבר! די כבר יצורים רקובים שכמותכם, הרסתם אותנו! הרסתם את המדינה. לעזאזל אתכם, לפחות בימים הנוראים האלה, תנו לנו להתאבל בשקט".

"עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה והבוגדים מהשמאל ממשיכים בהסתה. בואו נסגור להם את הדף! דווחו בהמוניכם לפייסבוק! הפעם משיבים מלחמה ושומרים על ראש הממשלה שלנו !" (שגיאות ההגהה במקור ד.ו.), כתבה נבון לצד תמונת מפגינים נגד נתניהו.

שרה נתניהו, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
שרה נתניהו, השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

בפוסט נוסף כתבה נבון: "לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונית יועמדו לדין", ופרסמה את תמונותיהם של עיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ' לצד תמונותיהם של בן כספית, רביב דרוקר, ספי עובדיה ואחרים. בפוסט אחר כתבה: "אל תצפו בערוצים 12 ו 13.. צפו רק בערוץ 14 ערוץ של ערכים".

ציפי נבון מועסקת בשירות המדינה כ-30 שנה וכבר הורשעה בינואר 2022 בעבירות משמעת בשל פוסטים מסיתים ומכפישים שפרסמה, אז נגד היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט ונגד חברי כנסת. גזר הדין הקודם הסתיים בנזיפה חמורה, הפקעת מחצית משכורת שנוכתה ב-6 תשלומים, והורדה בדרגה אחת למשך שמונה חודשים.

נזכיר: את הציוץ הראשון מאז תחילת המלחמה הקדישו בליכוד מכל הנושאים החשובים דווקא לדברי פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ', שאמר במהדורה כי המדיניות של נתניהו הייתה בפועל לחיזוק החמאס. הציוץ זכה תוך דקות לביקורת אדירה בטוויטר - ונמחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully