וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין פרסום - אין אזכור: כך נלחמים בשעת מלחמה אנשי ערוץ 14 במד"א

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 18:36

בימים האחרונים מחרימים בכלל דיווחי הערוץ את ארגון מד"א, ומאזכרים רק את "המתחרה" איחוד הצלה. הסיבה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, נעוצה במו"מ כספי בין הערוץ לבין מד"א, סביב קמפיין שעלה באחרונה

מירי בוהדנה בתשדיר שירות למד"א. מד"א
מירי בוהדנה בתשדיר שירות למד"א/מד"א

לא רק פוליטיקה, כך נכנסים גם בזמן מלחמה שיקולי פרסום לשידורי ערוץ 14: בימים האחרונים מחרימים בכלל דיווחי הערוץ - הנתונים, הראיונות והמידעים - את ארגון מד"א, ומאזכרים רק את "המתחרה" איחוד הצלה. הסיבה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, נעוצה במו"מ כספי בין הערוץ לבין מד"א, סביב קמפיין שעלה באחרונה בהשתתפות הפרזנטורית של מד"א, המתנדבת מירי בוהדנה.

הקמפיין, בן מספר סרטוני הסברה לטיפול מידי בנפגעים, עלה בשבועות האחרונים בערוצים 12 ו-13 והיה אמור לעלות בתחילת השבוע גם בערוץ 14, אלא שפער כספי בין דרישות הערוץ לתקציב מד"א הביא בסוף השבוע לפיצוץ במשא ומתן בין הצדדים - פיצוץ שהוביל למתיחות ונתק מוחלט בין נציגות מד"א למחלקת השיווק בערוץ.

מאז אותה שיחה בין מחלקת השיווק של ערוץ 14 לבין נציגת אגודת ידידי מגן דוד אדום, החלו בערוץ לדווח רק נתונים של איחוד כוחות והצלה, והפסיקו להעלות לשידור את דובר מד"א זכי הלר.

במקביל, כחלק מהלחץ, בערוץ פרסמו כתבה שנראית ככתבת נקם המתארת את תקציב מד"א הגבוה - לעומת המהירות בו נוקטים באיחוד כוחות והצלה.

פוש מד"א בערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
פוש מד"א בערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

גורם במד"א אמר היום (שני) לוואלה! ברנז'ה כי הקמפיין עתיד היה לעלות כבר השבוע בערוצים הקטנים יותר - 14 וכאן 11 - "אלא שבלתי אפשרי להעלותו תחת התנהלות ביריונית, ועוד בשעת מלחמה".

מנגד, גורם בערוץ 14 אומר ש"לא רק שהערוץ לא מתנה שום דבר - דובר מד"א הוא זה שהודיע לבכיר בערוץ שהם מנתקים את הקשר עם הערוץ ולא יעבירו יותר מידע".

בפועל, במד"א ממשיכים לספק לעורכי וכתבי הערוץ את המידע, אף שזה אינו מפורסם על המסך.

עוד בוואלה!

בשיא הביקורת על נתניהו והממשלה, גוברות הקריאות של נאמניו לסגור את תאגיד השידור

לכתבה המלאה

ההחרמה של ערוץ 14

איחוד כוחות והצלה בערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
איחוד כוחות והצלה בערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14
מד״א בערוץ 12. 12, צילום מסך
מד״א בערוץ 12/צילום מסך, 12

מגן דוד אדום בישראל, המוכר גם בראשי התיבות מד"א, הוא ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. הארגון בנוי על-פי הדגם של הוועד הבינלאומי של הצלב האדום, והוא מספק שירותי עזרה ראשונה, פינוי נפגעים באמצעות אמבולנסים, שירותי תרומת דם ופעילות הומניטרית בישראל וברחבי העולם. מד"א מתנהל כאגודת עזרה של מתנדבים שקיבלה מעמד של תאגיד לפי חוק, והוא משתף פעולה עם כל גופי התקשורת בישראל.

איחוד הצלה הוא ארגון מתנדבים המאגד חובשים, פרמדיקים ורופאים מרחבי ישראל כגוף התנדבותי לכונני רפואת חירום. נשיא הארגון ומייסדו הוא אלי ביר ומנכ"ל הארגון הוא אלי פולק.

בערוץ 14 בחרו שלא להגיב, כך גם במד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully