וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש לדוברי שפות זרות בישראל: ערוצי i24NEWS ישודרו בסטרימינג

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 13:15

הערוץ שציין לאחרונה עשור להקמתו, קיבל באוגוסט 2018 רישיון לשידור בישראל ומאז משודר ב-HOT

ערוצי i24NEWS, שמשדרים מישראל באנגלית צרפתית וערבית, עולים לראשונה בפרטנרTV, סלקוםTV, סטינגTV ו-yes+, נוסף על HOT ונקסט. כעת הם זמינים גם לדוברי שפות זרות בישראל, כולל התרעות פיקוד העורף, מסע"ת והצהרות דו"צ בתרגום.

הערוץ שציין לאחרונה עשור להקמתו, קיבל באוגוסט 2018 רישיון לשידור בישראל ומאז שודר ב-HOT, באפיקים 34 ו-200 (אנגלית), 144 (צרפתית) ו-174 (ערבית). כעת הוסיפה חברת HOT אפיק נוסף לערוץ באנגלית באפיק 15 ללקוחות NEXT TV וללקוחות הסיבים ב-HOT.

מ-i24NEWS נמסר כי "מעתה, לצד צופי הערוץ מרחבי העולם, יוכלו גם צופים בישראל הדוברים שפות זרות להתעדכן בחדשות בשפתם, בהם אנשי שגרירויות, עולים חדשים, הציבור דובר הערבית בישראל ועוד. התרעות פיקוד העורף מופיעות בזמן אמת בכל ערוצי i24NEWS. הצהרות דובר צה"ל, מסיבות עיתונאים ונאומים מועברים עם תרגום סימולטני לשפת כל אחד מהערוצים".

ערוץ i24 news. i24, צילום מסך
ערוץ i24 news/צילום מסך, i24

i24NEWS הושק ביולי 2013. לרשת שלושה ערוצי חדשות בשלושה אפיקים: אנגלית, צרפתית וערבית.

לערוץ אולפנים ראשיים בנמל יפו לצד אולפנים נוספים בצרפת, ארצות הברית, איחוד האמירויות ומרוקו. ב-i24NEWS עובדים כ- 300 עובדים, מתוכם למעלה מ-150 עיתונאים ויוצרי תוכן, מרביתם בישראל. הערוץ משדר חדשות המתמקדות בישראל, במזרח התיכון ובאירועים גדולים מרחבי העולם.

רשת i24NEWS היא חלק מקבוצת התקשורת Altice USA, בבעלות איש העסקים המיליארדר פטריק דרהי, המחזיק גם ב-HOT. דרהי, מקורבו של רה"מ, הוזכר לאחרונה בהקשר של "רפורמת קרעי". בוואלה! ברנז'ה נחשף, כי דווקא בערוץ 14, המזוהה עם ראש הממשלה, חששו כי תחת פתיחה גורפת של השוק, ערוץ i24news המשודר ב-HOT - יוכל לשדר חדשות גם בישראל. המשמעות מבחינת ערוץ 14 הייתה איבוד נתח משמעותי עבור גוף חדשות ימני "חילוני" שיוכל לשדר גם בסופי השבוע.

שר התקשורת שלמה קרעי מצדו, לא רק שלא הכחיש את הדברים, הוא אף צייץ בנושא וכתב כי "תחרות זה בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully