וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חילוני ליברלי הוא אויב המדינה": שנייה לפני שמנרמלים את אליהו יוסיאן

1.11.2023 / 13:29

הצצה לעבר דעותיו של כוכב האולפנים של הרגע מגלה שמעבר להרג המוני של ערבים, הוא מציע לעקור את החילוניים ממערכת המשפט. וגם, הטיפ של יוסיאן ל"טינופות שמאמינות בשוויון מגדרי"

אליהו יוסיאן. חדשות 12, צילום מסך
אליהו יוסיאן/צילום מסך, חדשות 12

אליהו יוסיאן הוא מרצה ישראלי יליד איראן, החוקר את איראן שלאחר המהפכה האיראנית. בימים האחרונים, בצל המלחמה והשאיפה של לא מעט ישראלים לפיתרון קיצוני ש"ילמד את החמאס לקח", הפך יוסיאן לכוכב הטלוויזיוני של הרגע.

לצד היותו אורח-רצוי-תמיד בערוץ 14, שם זכה להכרה, עבר יוסיאן לשמש כפאנליסט קבוע אצל איילה חסון בתאגיד השידור - אך השיא היה כמובן השבוע, כשהוזמן מספר פעמים לתוכניתם של ארז טל ואברי גלעד בקשת 12.

בערוץ 14 הצדיק יוסיאן את קריאתו לצה"ל ולמדינת ישראל לאמץ את דפוסי ההתנהגות הברבריים והנאציים של חמאס, תוך שנשען על היותו חוקר ו"נשען על סקרים". לטל וגלעד בקשת 12 אמר: "מוסר אפס, מקסימום גופות", כאשר האחרון השיב לו כי "הליברליזם הפך לכת השטן".

יוסיאן: "אף טינופת בשם של שוויון מגדרי לא יגיד שבנות יכולות להיות בקרבי או בחזית"

יוסיאן מקפיד לומר בכל ראיון טלוויזיוני כי כל תושבי עזה הם בני מוות, טענה שלא מעט ישראלים מזדהים איתה בימים אלו, אלא שהצצה לעבר דעותיו של האיש טרם המלחמה יכולה להסביר מדוע בערוץ 14 כה מחבקים את האיש, ומנגד - מעלה את החשש שבערוצי החדשות "מנרמלים" את האיש ואת דעותיו, לא תמיד באופן מודע.

הצצה לעבר פוסטים וציוצים שכתב יוסיאן טרם פרוץ המלחמה בעזה יכול ללמד משהו על דעותיו של האיש. כך לדוגמה, ימים ספורים לפני המלחמה ביקש יוסיאן מראשי הקואליציה להמשיך בכל הכוח בהפיכה המשטרית, תוך שהגדיר את ה"חילוני-ליברלי" כאויב המדינה, ודרש לעקור אותו מתוך מערכת המשפט הישראלית.

עוד בוואלה!

אין פרסום - אין אזכור: כך נלחמים בשעת מלחמה אנשי ערוץ 14 במד"א

לכתבה המלאה

בציוץ אחר, עם פרוץ המלחמה - וטרם שנודעו גבורת הלוחמות הרבות בבסיסי צה"ל, כתב יוסיאן כי "אף טינופת בשם של שוויון מגדרי לא יגיד שבנות יכולות להיות בקרבי או בחזית".

בנוסף, לפני כמה חודשים השתתף יוסיאן בכנס "טייסים ולוחמים נגד סרבנות" וכינה את החילונים-ליברלים מחלה. עוד הסביר כי "הערך של חופש הביטוי מאפשר סרבנות שמסכנת את הלאום" וכי "חמינאי צודק שהליברלים החילונים מסכנים את המדינה והם דיקטטורים".

אליהו יוסיאן. רשתות חברתיות, צילום מסך
אליהו יוסיאן/צילום מסך, רשתות חברתיות
אליהו יוסיאן. רשתות חברתיות, צילום מסך
אליהו יוסיאן/צילום מסך, רשתות חברתיות
אליהו יוסיאן. רשתות חברתיות, צילום מסך
אליהו יוסיאן/צילום מסך, רשתות חברתיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully