וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד אלי ציפורי? הפרקליטות עדיין מתלבטת

15.11.2023 / 18:01

הטרדתה לכאורה של עדת המדינה הדס קליין על ידי אלי ציפורי: בפרקליטות המדינה עדיין מתלבטים האם להעמיד לדין את ציפורי ואבי וייס, שפרסמו ברשתות את כתובתה ומספר הטלפון שלה לאחר עדותה בתיק 1000: "מחלקתנו פועלת לגיבוש חוות הדעת והמסקנות"

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

לפני כשבועיים נערך במחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה שימוע לפני הגשת כתב אישום לאנשי התקשורת אלי ציפורי ואבי וייס. זאת, לאחר שהשניים נחקרו במשטרה בחודש יולי האחרון בחשד להטרדה של עדת המפתח בתיק 1000 הדס קליין, ולאחר שהפרקליטות הודיעה לשניים על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע.

אבל האם זה אכן יקרה? במענה לפנייה מטעמו של בא כוחה של קליין, עו"ד אליעד שרגא, השיבו בפרקליטות המדינה כי "בימים אלה, מחלקתנו פועלת לגיבוש חוות הדעת והמסקנות בהמשך לישיבת השימוע שנערכה עם בא כוחם (עו"ד ציון אמיר, ב"א)".

אלי ציפורי, הדס קליין. יונתן זינדל פלאש 90, ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
אלי ציפורי והדס קליין. האם הפרקליטות חוזרת בה?/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90, ניב אהרונסון

נזכיר כי בחודש יולי 2022, כיומיים לאחר שהחלה קליין את עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים, פרסם ציפורי בחשבון הטוויטר שלו ציוץ שבו תמונת חזית ביתה. התמונה כללה את כתובת ביתה, בצירוף מלל המתייחס לדברי קליין בעדותה. בנוסף, פרסם וייס תגובה לציוץ האמור של ציפורי, שם צירף צילום מסך מאתר האינטרנט של בזק 144, ובו מופיעים פרטי כתובתה המלאים של קליין.

קליין סבלה מהטרדות רבות בעקבות עדותה במסגרת תיק 1000. עו"ד שרגא הדגיש זאת בפנייתו לפרקליטות: "מרשתי התייצבה להעיד בהתאם לדרישת המדינה, ככל אזרח שומר חוק, ומצופה כי המערכת הציבורית תגן עליה ושהיא לא תופקר על ידה. אך בסופו של יום, מרשתי חשה שחייה וחיי בני משפחתה ממשיכים להיות נתונים בידיהם של פורעים הנוהגים כמנהגם באין מפריע וללא הרתעה מאימת הדין".

עתה, ארבעה חודשים לאחר ההחלטה להעמיד את ציפורי ווייס לדין בכפוף לשימוע בפרקליטות, עדיין מתלבטים האם להגיש נגדם כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully