וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 14 טענו שצוות הצילום הותקף בעצרת החטופים. הנה העובדות

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 11:17

האם צוות ערוץ 14 הותקף במהלך עצרת החטופים, או שמדובר בספין מטעם הערוץ שנועד לכסות על כיסוי רפה שלה בשידוריו? מנחת העצרת, מגישת חדשות 13 סיון כהן: "אף אחד אפילו לא הסתכל לכיוון שלהם. יכלו לשדר בלי בעיה"

ההתקפה על הצוות של ערוץ 14 בעצרת למען החטופים/שימוש על פי סעיף 27א'

האם צוות ערוץ 14 הותקף במהלך עצרת החטופים שהתקיימה אתמול (שבת), או שמדובר בספין מטעם הערוץ שנועד לכסות על כיסוי רפה שלה בשידוריו?

כשעה לפני פתיחת העצרת שקיימו משפחות החטופים, בערוץ 14 הוציאו אמש הודעה רשמית, תחת הנוסח הבא:

"ערוץ עכשיו 14 הגיע לסקר הערב (מוצ"ש) את עצרת משפחות החטופים. לצערנו, פעילים פוליטים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו את צוות הצילום של הערוץ ולא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק. כמו כל עם ישראל, ליבנו עם המשפחות והחטופים. נמשיך ללוות אותם ולהתפלל לחזרתם הביתה במהרה".

אלא שבערוץ לא צירפו תיעוד לאותה תקיפה, זאת חרף בקשות חוזרות ונשנות מצד וואלה! ברנז'ה. רק מאוחר יותר שיתפה כתבת הערוץ מירי יונה סרטון (ראו בהמשך) - שגם בו לא נראית בבירור שום תקיפה.

"אף אחד אפילו לא הסתכל לכיוון שלהם"

במקביל, מנחת העצרת, מגישת חדשות 13 סיון כהן, אומרת לוואלה! ברנז'ה: "העצרת התחילה בשמונה, שעת שידור המהדורה, לפני כן לקחתי את כתבת הערוץ מירי יונה ואת הצלם בנחת, יש לומר, למקום ממנו שידרו כל הצוותים. מדובר בעמדות קבועות, ובערוץ אמרו שלא ידעו בכלל שיש כאלה. בסיכומו של עניין, הם יכלו לשדר בלי בעיה".

"אף אחד אפילו לא הסתכל לכיוון שלהם. הם יכלו לשדר בלי בעיה. במשך שנים הייתי כתבת שטח. תקפו אותי בהפגנות חרדים בירושלים. תקפו בעיר העתיקה. תקפו במשחקי כדורגל. מה נראה לך שעשיתי? הלכתי? ומזכירה שכאן מדובר על אירוע שהתרחש אי שם וגם אם קרה, טופל באופן מיידי. לא נשקפה כל סכנה לצוות".

עוד בוואלה!

"עושים לנו סלקציה"; בערוץ 14 מתעלמים ממשפחות החטופים

לכתבה המלאה
הפטריוטים, בקשה מטעם ההפקה. צילום מסך, פלאש 90
הפטריוטים, בקשה מטעם ההפקה/פלאש 90, צילום מסך
מיד לאחר פרסום הכתבה בוואלה, פנו מטעם הערוץ למספר משפחות שעד כה סורבו לעלות לשידור, ואלו הוזמנו להגיע

התקרית מצטרפת להמשך הקו המתואם של ערוץ 14 עם המסרים של לשכת ראש הממשלה נתניהו, שלפי הפרסומים מתנגד לעסקה מידית על חלק מהחטופים. בשבוע שעבר נחשף בוואלה! ברנז'ה האופן בו בערוץ מצמצמים את כיסוי משפחות החטופים, תוך טענות קשות מצד גורמים בקרב המשפחות.

שיחות עם כמה מנציגי משפחות החטופים מעלות שמדובר במעין שיטה בערוץ, אותה הם מכנים "סלקציה בבחירת המרואיינים". לפי כמה גורמים מקרב המשפחות, "אנחנו במאמצים רציניים להגיע לשם כדי להעביר את המסר ששחרור החטופים לפני הכל זה קונצנזוס, ובערוץ הודפים ובולמים כל הצעה לראיונות/אייטמים עם נציגי משפחות שרוצות "להחזיר את כולם הביתה עכשיו". במקביל, לידי וואלה! ברנז'ה הגיעה בקשה מטעם תוכנית מרכזית בערוץ לאתר מרואיינים ברוח זו.

בהקשר זה יצוין כי מיד לאחר פרסום הכתבה בוואלה, פנו מטעם הערוץ למספר משפחות שעד כה סורבו לעלות לשידור, ואלו הוזמנו להגיע.

בערוץ 14 טרם הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully