וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן המדיני של וואלה!, ברק רביד, ישמש גם כפרשן CNN

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 18:33

רביד יחל לשמש גם כפרשן מדיני ופוליטי של CNN, זאת במקביל לתפקידו הנוכחי בוואלה! ולתפקידו כפרשן של אתר החדשות האמריקאי AXIOS. כך הודיעה היום הרשת האמריקאית

ברק רביד/צילום: ראובן קסטרו, מערכת וואלה!

ברק רביד, הפרשן המדיני של וואלה!, יחל מהיום (שלישי) לשמש גם כפרשן מדיני ופוליטי של רשת הטלוויזיה CNN. זאת במקביל לתפקידו הנוכחי בוואלה! וכן לתפקידו כפרשן מדיני ופוליטי של אתר החדשות האמריקאי AXIOS. כך הודיעה היום הרשת האמריקאית.

רביד משמש כפרשן מדיני של וואלה! מאז שנת 2020. לפני כן היה במשך שנים כתב ופרשן בעיתון הארץ ובחדשות עשר ו-13 לאחר מכן.

רביד חתום על עשרות חשיפות בנושא יחסי ישראל-ארצות הברית, הגרעין האיראני, תהליך השלום הישראלי-פלסטיני ועוד. מבין הישגיו: הפרסומים בנושא תכנית הסיפוח של נתניהו ובלימתה בידי הבית הלבן, שורת החשיפות על הקשרים הסודיים בין ישראל למדינות המפרץ, הריאיון ההיסטורי עם שר החוץ של בחריין ביוני 2019 וסדרת ראיונות בלעדיים עם בכירי ממשל טראמפ, ובראשם יועצו הבכיר של הנשיא לשעבר ג'ארד קושנר. לפני כשנתיים הוציא את הספר "השלום של טראמפ" על הסכמי אברהם והמהפך במזרח התיכון.

בשיחה בפודקאסט תיקטוק לפני מספר חודשים, סיפר רביד על הביקורת נגדו ("אנשים אוהבים שעושים להם נעים בגב. הרבה פחות נעים כשאומרים להם שהרגע מינו הומופוב, מיזוגן וגזען לאחראי על שני מיליארד שקל"), על פיטוריו המתוקשרים מחדשות 13 שבדיעבד נראים כפרומו לשינויים על מסך הערוץ ("העובדות מראות שטעיתי. טמנתי את ראשי בחול"), והסיקור המדיני בישראל ("הכתבים המדיניים ברובם עוסקים ברכילות פוליטית, במיוחד בטלוויזיה, כי זה מה שהעורכים שלהם מבקשים"). לראיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully