וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע גל הקיצוצים, עורכת חדשה למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות

וואלה1 ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 9:11

אפרת זמר-ברונפמן מונתה לתפקיד עורכת מוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". זמר-ברונפמן תחליף את יואב ריבק שעזב את התפקיד כעבור פחות משנתים בלבד

אפרת זמר-ברונפמן. יח"צ,
אפרת זמר-ברונפמן/יח"צ

אפרת זמר-ברונפמן מונתה לתפקיד עורכת מוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". זמר-ברונפמן תחליף את יואב ריבק שעזב את התפקיד כעבור פחות משנתים בלבד. זמר-ברונפמן מילאה בעבר שורה של תפקידים בעיתונות הישראלית, ב-11 השנים האחרונות עובדת ב"ידיעות אחרונות". היא שימשה כעורכת בדסק החדשות, ראש דסק חדשות, עורכת מוספים מיוחדים ומשנה לעורך "7 ימים".

עורכת "ידיעות אחרונות", סיגל רגב, מסרה: "לאורך השנים אפרת זמר הוכיחה מקצועיות רבה והובילה פרויקטים רבים ומשמעותיים בעיתון. אין לי ספק שבעריכתה "7 ימים" ימשיך להיות המגזין המוביל בישראל".

בתוך כך, המשבר בידיעות אחרונות מחריף, לקראת הוצאה לפועל של גל הפיטורים הגדול בתולדותיו. בשבוע שעבר התקיימה ישיבת מו"מ בין נציגות העובדים להנהלת הקבוצה בה עדכנה הנהלת העיתון כי פיטוריהם של כלל העובדים שהיו מועמדים לפיטורים כחלק ממהלך איחוד המערכות שהושהה בעקבות מלחמת ה-7 באוקטובר - עתיד לצאת בימים הקרובים לפועל. בנוסף, נאמר כי ייתכן שבמהלך התקופה הקרובה, יעלה צורך להרחיב את היקף הצמצומים באמצעות פיטורי עובדים נוספים מעבר לרשימות הקיימות. בוועד העובדים מעריכים כי מדובר ב"עיזים" שהוכנסו ברגע האחרון כדי שיוכלו לדחוק את העובדים לפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully