וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-i24NEWS מחזרים אחר עיתונאים, גם מגישת חדשות 13 קיבלה הצעה

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 19:21

בערוץ החדש המוקם בימים אלו מחממים מנועים, ומנסים לייצר מערכת שתוכל להתחרות, גם אם באופן חלקי, באלו של הערוצים המרכזיים. ויש מי שכבר קיבלו הצעות. הנה הפרטים

ברשת i24NEWS מחממים מנועים ומנסים במלוא המרץ לבנות מערכת שתוכל להתחרות, גם אם באופן חלקי, בזו של הערוצים המסחריים הגדולים.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי העורך הראשי של המיזם, לשעבר מנכ"ל חדשות 13 ישראל טויטו, נפגש בשבועות האחרונים עם לא מעט גורמים בחברות החדשות של ערוצים 12 ו-13 - בהם גם עם בכירים, בניסיונות לשכנע אותם לעבור לעבוד במערכת הנבנית. אחת מהם היא מגישת חדשות 13 הילה קורח, שקיבלה הצעה, וככל הידוע סירבה.

בכיר בערוץ תיאר את מסע החיזורים של טויטו בימים האחרונים כ"עיקש", גורם אחר כינה זאת "אובססיבי".

נזכיר: i24NEWS תשיק בקרוב ערוץ חדשות חדש בעברית שישדר מישראל בסטרימינג. ברשת אומרים כי ההחלטה להשיק את i24news בעברית מגיעה בתום תקופה ארוכה של מחקרי שוק ופיתוח, על בסיסם יבנה הערוץ החדש בהתאמה לקהל הישראלי". בפועל, ההערכה היא כי בקרב ראשי הערוץ הופנמה ההבנה שבשלב הזה לא תקודם חקיקת השר קרעי לרפורמה בשוק השידורים במלואה, ולכן הוחלט לעלות באופן עצמאי, בשלב הראשון באינטרנט.

הילה קורח. חדשות 13, אתר רשמי
הילה קורח/אתר רשמי, חדשות 13

הרפורמה שקידם שר התקשורת קרעי הייתה אמורה לאפשר רישיון שידור חדשות לכל דורש תחת הפלטפורמות של חברות הטלוויזיה הרב ערוצית. באמצעות הפיכת i24NEWS של איש העסקים המיליארדר פטריק דרהי, ניתן היה להחליש את חברות החדשות בערוצים המסחריים ולבסס תחרות מול ערוץ 14 בגזרת הימין.

נכון לכעת, i24NEWS בעברית יהיה ערוץ מסחרי מבוסס פרסומות, וכל עוד לא יתבצע שינוי חקיקה, יהיה זמין בישראל כאמור רק בסטרימינג.

נזכיר: בעלי i24NEWS פטריק דרהי הוא גם בעל השליטה בחברת HOT ונחשב בעבר למקורב לנתניהו. חוק בעלות צולבות אמנם אוסר על בעלי רישיון לכבלים ולוויין להחזיק בערוץ חדשות בבעלותם, אך ב-2017 עברה חקיקה בכנסת אשר איפשרה לו להחזיק בערוץ טלוויזיה, ובלבד שהדבר יהיה בשפה זרה.

הילה קורח בחרה שלא להגיב, כך גם בערוץ i24news.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully