וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד "לוחמי כיפור 73": שיגר איומים בדרישה להסיר את הקמפיין

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 15:04

בשבוע שעבר עלה לאוויר קמפיין בשם "לוחמי כיפור 73" תחת הכותרת "ביבי אשם". למרות שהקמפיין עלה גם ביוטיוב ופייסבוק, לוואלה! ברנז'ה נודע כי נתניהו שיגר איומים לכלי התקשורת הישראליים בדרישה להסיר את הקמפיין

קמפיין נגד בנימין נתניהו/לוחמי כיפור 73

ביום חמישי עלה לאוויר קמפיין בשם "לוחמי כיפור 73" תחת הכותרת "אתה הראש, אתה אשם", ובסביבת נתניהו החליטו להשתמש בו כדי להתנגח ב"תקשורת הישראלית" ובראשה קשת 12, רשת 13 ועוד.

הקמפיין, בהשקעה גדולה ופריסה רחבה, עלה באתרי האינטרנט הגדולים כמו גם בשילוט חוצות - אבל מקודם חזק ובאופן ממומן בעיקר ברשתות החברתיות יוטיוב ופייסבוק.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מסביבת נתניהו נשלחו בימים האחרונים איומים בדמות מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים למספר כלי תקשורת בדרישה להסיר את הקמפיין בטענה כי הוא "מסית לאלימות". אלא שדרישה דומה לא הוצגה בפני פייסבוק או יוטיוב, מה שמעלה את האפשרות שנתניהו משתמש בקמפיין כדי להתנגח בתקשורת.

בלשכת הפרסום הממשלתית הכפופה למשרד ראש הממשלה, מסרבים לחשוף את תקציבי הדיגיטל מתחילת השנה, אך לאחרונה נחשף בוואלה! ברנז'ה כי למרות המלחמה, השליטה הכמעט מוחלטת של ענקיות התוכן הבינ"ל בנתח התקציבי נותרה בעינה.

הדבר עולה בקנה אחד עם היעדר מדיניות כלשהי של שר התקשורת בכל הנוגע לרגולציה על ענקיות התוכן הבינ"ל, ששואבות את תקציבי הפרסום בעוד שענף התוכן הישראלי מדמם.

"לוחמי כיפור" מסרו בתגובה לניסיון של נתניהו לגנוז את הקמפיין: "נתניהו בלחץ מקמפיין שאומר את המובן מאליו - מי שעומד בראש ובנה את חמאס במשך 14 שנים, והתעלם מהתרעות, הוא האשם במחדל 23. העיסוק של נתניהו בלגנוז את הקמפיין ולרמוס את חופש הביטוי ממחיש כי אין ברירה אלא להחליפו וללכת לבחירות, ובמקביל, להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור לעומק את מחדל 23. זו הדרך היחידה לאחות את הקרעים בעם ולהביא לשיקום אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully