וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב פורמנסקי מונה לתפקיד העורך הכלכלי של מעריב

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:12

פורמנסקי יצטרף לצוות הכותבים והעורכים ויוביל את סיקור תחום סיקור הכלכלה בכלל הפלטפורמות של מעריב. בתפקידו האחרון שימש כעורך באתר Tech12 מקבוצת קשת

העיתונאי יניב פורמנסקי מונה לתפקיד העורך הכלכלי של מעריב. פורמנסקי יצטרף לצוות הכותבים והעורכים הבכיר ויוביל את סיקור תחום סיקור הכלכלה בכלל הפלטפורמות של מעריב, בדיגיטל ובפרינט.

במסגרת תפקידו פורמנסקי יערוך את מוסף "עסקים" שרואה אור מדי יום שישי ויסקר את כלל הנושאים הנוגעים לתחום הכלכלה בעיתון ובאתר. הצטרפותו מסמנת חיזוק משמעותי לסיקור הכלכלה במעריב, שצפוי להתרחב תחת עריכתו ויכלול פינות חדשות, כתבות עומק, ראיונות ופרשנויות של הכותבים הטובים בישראל.

בשני העשורים האחרונים שימש פורמנסקי כראש דסק באתר The Marker וכעורך וראש דסק במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות. בתפקידו האחרון שימש כראש דסק באתר Tech12 מקבוצת קשת. "אני שמח על האמון ונרגש לקראת האתר החדש", אמר פורמנסקי.

יניב פורמנסקי. אבשלום ששוני, אתר רשמי
יניב פורמנסקי/אתר רשמי, אבשלום ששוני

גולן בר יוסף, העורך הראשי של מעריב: "מעריב ממשיך להתחזק, ומתכוון לשים דגש מיוחד על תחום הכלכלה. הצטרפותו של יניב היא חשובה ומרגשת, ואני בטוח שבכוחו להוביל אותנו לפסגות חדשות. בהזדמנות זאת ברצוני להודות לניר קיפניס, שערך בשנים האחרונות בכישרון רב את 'עסקים' וימשיך איתנו בפלטפורמות השונות".

רם לירן, ראש מערכת החדשות ועורך מעריב אונליין: "הצטרפותו של יניב לצוות העריכה הבכיר של מעריב היא מהלך משמעותי ומרגש. אין אזרח ישראלי שתחום הכלכלה אינו נוגע אליו, ואנחנו בטוחים שניסיונו ומקצועיותו של יניב יאפשרו למעריב להעניק לקוראינו את המוצר העיתונאי המרתק והמוצלח ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully