וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i24NEWS: מירי מיכאלי תגיש את המהדורה המרכזית

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:49

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אשת התקשורת מירי מיכאלי תוביל את המהדורה המרכזית היומית של ערוץ החדשות החדש שנבנה בימים אלו

מירי מיכאלי. I24NEWS,
מירי מיכאלי/I24NEWS

עכשו זה רשמי: אשת התקשורת מירי מיכאלי מצטרפת ל-i24NEWS ותגיש את המהדורה המרכזית היומית של ערוץ החדשות החדש. מיכאלי שימשה בעבר ככתבת חדשות 10, תחילה לענייני בריאות וחדשות חוץ, ובהמשך כשליחת חברת החדשות לאירופה.

בשנת 2017 עברה לקשת והצטרפה לצוות התוכנית "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", ערכה כתבות לתוכנית "אנשים" והגישה תוכניות אקטואליה. בדצמבר 2020 חזרה ל"רשת 13", הגישה משדרי חדשות ובחירות של חברת החדשות, את התוכנית "לפני החדשות" בשבע בערב ובהמשך את תוכנית הבוקר.

בשנה האחרונה הובילה מיכאלי לצד היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט "מיזם הסברה פרו-ישראלי" - Act - שהתבסס על AI ושבהמשך הפך ל"מיזם חדשות". מאז ה-7 באוקטובר הפיק המיזם סרטוני הסברה ישראלים.

i24NEWS בעברית יהיה ערוץ מסחרי מבוסס פרסומות, וכל עוד לא יתבצע שינוי חקיקה, יהיה זמין בישראל רק בסטרימינג. Nי שישמש כעורך הראשי של הערוץ הוא ישראל טויטו, אשר שימש בעבר מנכ"ל חדשות 13.

נזכיר: בעלי רשת i24NEWS פטריק דרהי הוא גם בעל השליטה בחברת HOT ונחשב למקורב לנתניהו. חוק בעלות צולבות אמנם אוסר על בעלי רישיון לכבלים ולוויין להחזיק בערוץ חדשות בבעלותם, אך ב-2017 עברה חקיקה בכנסת אשר איפשרה לו להחזיק בערוץ טלוויזיה, ובלבד שהדבר יהיה בשפה זרה.

i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים בפלטפורמת הוט בסטרימינג ובימים אלו נמשכים הגיוסים לקראת ההשקה. בחודשיים האחרונים מנסים בחברה לגייס עובדים מהערוצים המסחריים ומכאן 11, אלא שנכון לכעת טרם הצליחו בערוץ להביא טאלנטים מ"השורה הראשונה".

לצד זאת, ב-i24NEWS ממשיכים לאייש את שדרת העריכה הבכירה: בשבועות האחרונים פורסם בוואלה! ברנז'ה כי מנהל התוכניות של חדשות כאן 11 ניר קינן יצטרף לערוץ כעורך המהדורה המרכזית. אהד ארבל שערך בשנה האחרונה את מהדורת "שישי" ברשת 13 ישמש כמנהל פיתוח.

מירי מיכאלי מסרה: "אני כל-כך אוהבת חדשות וכל כך אוהבת את מדינת ישראל, ההצטרפות לנבחרת של ערוץ החדשות הישראלי הראשון נותנת לי את הזכות לשלב בין שתי האהבות הגדולות האלה. במדינה שמייצרת חדשות 24/7 אנחנו נהיה שם 24/7"

ישראל טויטו מסר: "מירי היא דוגמה לאשת מקצוע שבזכות כישרון וחריצות סללה את דרכה לאורך תחנות רבות בתקשורת הישראלית, עד לכיסא מגישת המהדורה המרכזית. המקצועיות שלה, הסקרנות העיתונאית וסגנון ההגשה שנותן כבוד לצופים, הם נכס לערוץ החדשות החדש שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully