וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה היית חושב אם היית רואה בן של ראש ממשלה במיאמי בזמן מלחמה, במקום להיות כאן?"

וואלה! ברנז'ה

7.3.2024 / 15:05

כשברקע השר סער משנה כיוון ולא תומך עוד בהחרמת נתניהו, גאולה אבן סער הביעה את דעתה על ראש הממשלה בראיון שישודר בכאן 11. "אני חושבת שמי שנושא באחריות בסוף צריך לתת דין וחשבון לבוחר". צפו

בווידאו:גאולה אבן, מתוך: פגישה/תאגיד השידור

מגישת תוכנית הבוקר הבוקר לשעבר של רשת 13 ובקרוב מתחרה ב"רוקדים עם כוכבים" של קשת 12 גאולה אבן נגד ראש הממשלה נתניהו.

בראיון לתוכנית "פגישה" עם רוני קובן שתשודר במוצ"ש בכאן 11, בתשובה לשאלה "מה היית שואלת את נתניהו?", השיבה אבן סער: "מה היית חושב אם היית רואה בן של ראש ממשלה במיאמי בזמן מלחמה, חי לא רע, במקום להיות כאן? זה מה שהייתי שואלת אותו".

קובן הציע לה שאלה נוספת. "מתי אתה הולך?", ואבן השיבה: "הוא לא הולך, אין שאלה כזו. אני לא רואה את זה קורה. לא אם זה תלוי בו... אני יודעת מי צריך להחליף אותו. האם הוא צריך ללכת? אני חושבת שבסוף אדם שאחראי למה שקרה... אני לא מצביעה לו, אני מצביעה לאחרים. אני חושבת שמי שנושא באחריות בסוף צריך לתת דין וחשבון לבוחר".

הדברים נאמרים כשברקע דווקא שינוי כיוון של בן זוגה, השר גדעון סער, שהודיע לפני כשבועיים כי כבר אינו פוסל ישיבה תחת נתניהו בממשלה עתידית שתקום אחרי הבחירות: יו"ר תקווה חדשה, שהקים את מפלגתו כאלטרנטיבה לנתניהו, אמר שהחרמות בפוליטיקה צריכות לעבור מהעולם. "לא צריך ללכת לקונספט של ממשלות צרות".

יאיר נתניהו, דרכון דיפלומטי. Nitzan Arny/ויקיפדיה, אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
יאיר נתניהו, דרכון דיפלומטי/עיבוד תמונה, Nitzan Arny/ויקיפדיה, אבשלום ששוני/פלאש 90

בהמשך נשאלה אבן לגבי הקדנציה הקצרה והלא ממש מוצלחת שלה ברשת 13 כמגישת תוכנית הבוקר, ובהמשך כמגישת "שומרי הסף" שירדה מהאוויר לאחר 5 תוכנית. "רשת הייתה הרפתקה ראשונה בערוץ מסחרי. יכול להיות שבין מודחי האח הגדול למודח האחרון של הישרדות, ללהיט התורן בטיקטוק והקונדיטור שהכין עוגה מהממת, לא יכולת להתחזות למישהי שזה באמת מעניין אותה?".

אבן: "אז אני רוצה להפתיע אותך, לא סבלתי מהאייטמים האלה. אני חושבת שזה גם די הפתיע אנשים שעבדו איתי. מה את יושבת עכשיו ולומדת את הפרטים של ההיא וההוא... כן. השקעתי באותה מידה של רצינות בכל ריאיון... זה היה מוזר. זה היה פעמים רבות גם מאכזב. כל כך טרחת ובסוף לא באו לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully