וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתבע את הערוץ: מוטי בר זיו חוזר לרשת 13

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 11:16

בר זיו, לשעבר המשנה למנכ"ל שחוזר לערוץ לתפקיד סמנכ"ל הסחר, נמנה על הנהלת הערוץ תחת אבי בן טל, אשר הצליח להביא את הערוץ בפעם הראשונה לאחר שנים ליציבות כלכלית

מוטי בר זיו. באדיבות המצולמים
מוטי בר זיו/באדיבות המצולמים

הנהלת רשת 13 החדשה מקבלת פנים: אחרי מינוי המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק השבוע, מוטי בר זיו, לשעבר המשנה למנכ"ל הערוץ, חוזר לערוץ בתפקיד סמנכ"ל בכיר לענייני סחר. בר זיו יחליף את הילה ברש ויהיה אחראי על כל תחום ההכנסות של הערוץ- לרבות תחום הדיגיטל והפיתוח העסקי.

בר זיו עזב את הערוץ כשברקע טענות תביעה על סך 471,600 שקל שהגיש נגד הערוץ בגין מענקים שלא ניתנו על עמידה ביעדים בשנת 2022. לדבריו בערוץ הפרו "ברגל גסה" את הסכם סיום העסקה שנחתם עמו. ברשת הדפו את הטענות ואמרו אז כי "ההחלטה להיפרד ממנו לא נבעה מרקע מקצועי".

היום (חמישי) הודיעו בערוץ כי מינויו של בר זיו הינו "נדבך נוסף בסדרת מהלכים שנוקט לאחרונה דירקטוריון רשת, במטרה לחזק את שדרת הניהול של הערוץ".

בר זיו נמנה על הנהלת הערוץ תחת אבי בן טל, אשר הצליח להביא את הערוץ בפעם הראשונה לאחר שנים ליציבות כלכלית. לפני כן כיהן בתפקידים שונים בתחום המדיה בהם - סמנכ"ל ידיעות תקשורת מקבוצת ידיעות אחרונות, משנה למנכ"ל גלובס, ומנכ"ל קבוצת מעריב.

מנכל רשת 13, אמיליאנו קלמזוק מסר: "אני מברך את מוטי על חזרתו למשפחת רשת 13, אני משוכנע שניסיונו הרב בתחום המדיה והתקשורת יתרום רבות להצלחתו של הערוץ".

מוטי בר זיו מסר: "אני חוזר לרשת 13- מקום שהיה לי בית כמעט שלוש שנים, מתוך תחושת שליחות הנובעת מהבנת החשיבות שיש לערוץ בציבוריות הישראלית אבל בעיקר מתוך אמונה בפוטנציאל המסחרי הגלום במורשת הערוץ, במותגים החזקים שלו, בכוחות היצירתיים שבו, בגב הבינלאומי של הבעלים ובאפשרות לתרגם את כל אלה ולהצלחה כלכלית. אני מודה למנכל רשת, אמיליאנו קלמזוק על האמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully