וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש לשכת עו"ד לשעבר אבי חימי תובע את אילה חסון וחדשות 13 בסכום של כ-9 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 11:46

עו"ד חימי הגיש תביעה נגד חסון חדשות 13 וכן עו"ד הילה יחזקאל בגין לשון הרע. לטענתו, הדרך שבה הוצגה מערכת היחסים בינו לבין יחזקאל הינה שקרית ונעשתה רק במטרה לפגוע בו; "ספג נזקים אדירים בכל תחומי החיים ואיבד 15 ק"ג ממשקלו"

אילה חסון ואבי חימי. יונתן זינדל ואתר עורכי הדין, פלאש 90
אילה חסון ואבי חימי/פלאש 90, יונתן זינדל ואתר עורכי הדין

ראש לשכת עו"ד לשעבר, עו"ד אבי חימי, הגיש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז תביעת דיבה נגד אילה חסון, חדשות 13 ועו"ד הילה יחזקאל. בתביעה זו חימי מיוצג על ידי עו"ד אוהד רוזן ועו"ד נתן שוורצמן ממשרד קלעי, רוזן ושות'.

תביעת הדיבה הוגשה לאחר שחסון שידרה בחדשות 13 בסוף חודש ינואר אשתקד כתבה לפיה עו"ד חימי ביצע אקט מיני בפני עו"ד יחזקאל בניגוד לרצונה. בכתב התביעה מתאר חימי כך את פרסום הכתבה של חסון: "יחזקאל פנתה לתובע וביקשה ממנו המלצה לכהונת שיפוט, ולאחר מכן הוא שינה את יחסו כלפיה. במהלך שיחת וידאו בין השניים (חימי ויחזקאל, ב"א) חימי התפשט וביצע בעצמו אקט מיני, בניגוד לרצונה של יחזקאל". דברים אלו חימי דוחה והוא אף מציין כי בינו לבין יחזקאל "התנהל קשר חברי ממושך במסגרתו השניים אף קיימו יחסים אינטימיים מעת לעת. השניים קיימו מפגשים אינטימיים הן במציאות, והן בשיחות וידאו. מפגשים אלה היו הדדיים, ונעשו בהסכמה מלאה".

רביב דרוקר. ערוץ 13, צילום מסך
בחר את מכון הפוליגרף. רביב דרוקר/צילום מסך, ערוץ 13

נזכיר: בעקבות הכתבה והסערה הציבורית שהתרחשה סביבה חימי התפטר מתפקידו כראש לשכת עו"ד, זאת כשברקע מאבק ייצרי של הלשכה נגד המהפכה המשטרית אותה הוביל שר המשפטים יריב לוין, חימי סומן כנער הפוסטר שנאם בהפגנות נגד המהפכה והוא אף התראיין לכתבת שער במוסף הארץ שם אמר דברים חריפים מאד נגד כוונותיו של השר לוין.

בכתב התביעה מציין עוד חימי כי "באשמת הנתבעות, התובע ספג נזקים אדירים, בכל תחומי החיים. משרד עורכי הדין שלו קרס, והשתכרותו נפגעה משמעותית. משפחתו הגרעינית, ספגה מהלומה שתתקשה להשתקם ממנה. הוא עצמו, איבד 15 ק"ג ממשקלו ועובר תקופה ממושכת של סבל בל-יתואר, ולילות ללא שינה".

חימי אף מצרף לכתב התביעה שלו את תוצאות בדיקת הפוליגרף שהוא עשה, בהן יצא כי הוא דובר אמת: "יצוין כבר עתה, כי התובע ערך בדיקת פוליגרף בעניינים אלה. מכון הפוליגרף נבחר על ידי העיתונאי רביב דרוקר, במסגרת תחקיר עיתונאי שהוא ערך על הפרשה (כמפורט בפרק ה.5. להלן), וגם השאלות נוסחו על ידו. מסקנות בדיקת הפוליגרף הן חד משמעיות: "חוות דעתי שהינו [התובע] דובר אמת בגרסתו כי: היתה לו עם הילה יחזקאל מערכת יחסים בת כשנתיים שכללה יחסי מין (כולל שיחות וידאו מיניות); יחסי המין היו בהסכמה הדדית; הוא לא התערב ולא השתדל למענה במישרין ו/או בעקיפין בוועדה למינוי שופטים".

סכום התביעה אותו תובע חימי מחסון, חדשות 13 ועו"ד הילה יחזקאל עומד על 9,200,000 שקלים.

עוד בוואלה!

כשההמונים הפגינו, שוב שידרו מאסטר שף. יש לזה רק פיתרון אחד

לכתבה המלאה

תגובות

חימי סומן כנער הפוסטר שנאם בהפגנות נגד המהפכה והוא אף התראיין לכתבת שער במוסף הארץ שם אמר דברים חריפים מאד נגד כוונותיו של השר לוין

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "לא התקבל כתב תביעה. אם וכאשר יגיע, נגיב בצינורות המקובלים". בחדשות כאן 11 בחרו שלא להתייחס.

עו"ד אילן בומבך, בא כוחה של עו"ד הילה יחזקאל, מסר בתגובה: "מצערת העובדה שכתב התביעה מוגש קודם לתקשורת ולא לעו"ד יחזקאל. עו"ד אבי חימי נוקט אסטרטגיה פסולה של הפיכת קורבן עבירת מין לנתבעת תוך נסיון פסול להשפיע על החקירה המתנהלת נגדו. ככל שנגרם לעו"ד חימי נזק כלשהו הרי שעליו להאשים בכך את עצמו. במקום לקבל אחריות על מעשיו והתנהלותו החמורה כלפי עו"ד יחזקאל, הוא מנסה להלך עליה אימים באמצעות הגשת תביעת סרק נגדה. חבל שאדם שכיהן כראש לשכת עורכי הדין מטיל דופי ברשויות האכיפה ונותן יד לשיבוש הליכי משפט במקום לעשות את המעשה הראוי שהוא לקבל אחריות על מעשיו. עו"ד יחזקאל תגיש בקרוב תביעה כנגד עו"ד חימי בגין העוולות הרבות שהוא ביצע כנגדה והדברים יתבררו בבית המשפט".

מאילה חסון נמסר בתגובה: "עו"ד אבי חימי אישר בשיחת טלפון מתועדת איתי (שיחה ששודרה) את שיחת הטלפון המינית המצולמת עם עורכת הדין (סרטון מיני שלא שידרתי). חימי הודה ששלח המלצה כתובה על אותה עורכת דין להיות שופטת, מבלי שעדכן את חברי הועדה לבחירת שופטים על הקשר האינטימי איתה. בעקבות הפרסום נשפט בלשכת עורכי הדין והורשע . סיפור עיתונאי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully