וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת סירוב הפקודה: העיתונאים שצפויים לקבל מאראל סג"ל תביעה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 17:18

סג"ל הודיע כי יגיש תביעת דיבה נגד כל העיתונאים וכלי התקשורת שפרסמו כי קרא לסירוב פקודה - וידרוש מהם התנצלות. אתמול גם רביב דרוקר התייחס לדברים בתוכניתו בחדשות 13 - וסג"ל העביר לחברת החדשות מסר מאיים ברוח זו

בווידאו: אראל סג"ל בהפגנת עובדי ערוץ 14 מול משרד האוצר, תל אביב, 11 באוקטובר 2022/ללא

אחרי הסערה, מגיע האיום בתביעה: מגיש ערוץ 14 אראל סג"ל הודיע היום (שלישי) בפתח התוכנית עם דוד ורטהיים ברדיו 103 כי יגיש תביעת דיבה נגד כל העיתונאים וכלי התקשורת שפרסמו כי קרא לסירוב פקודה - וידרוש מהם התנצלות. אתמול גם רביב דרוקר התייחס לדברים בתוכניתו בחדשות 13 - וסג"ל העביר לחברת החדשות מסר מאיים לפיו יתבע אם לא יתנצלו.

אראל סג"ל, שמעון ריקלין, משדר חצי שנה למלחמת עזה. ערוץ 14, צילום מסך
אראל סג"ל, שמעון ריקלין, משדר חצי שנה למלחמת עזה/צילום מסך, ערוץ 14

סג"ל עמד בתחילת השבוע תחת אש ברשתות החברתיות בעקבות דברים שאמרבמסגרת משדר מיוחד בערוץ 14 לרגל חצי שנה למלחמה, בהנחייתו ובהנחיית שמעון ריקלין. במהלך דיון סוער אמר סג"ל: "כרגע ממשלת ישראל יותר חלשה מהצבא שלה, מהגנרלים שלה. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לקרוא לחיילים הסדירים - חברים, סרבו פקודה למפקדים". בשלב הזה קטע אותו ריקלין, סג"ל אמר "שכחתי מה רציתי להגיד" והעביר את הדיון לפאנליסטים אחרים. רק כעבור מספר דקות חזר סג"ל והמשיך את דבריו.

"ממשלה, בלי הגיבוי הציבורי של העם - הרי אין לה את הכוח מול ה'דיפ סטייט', היא לא תפעל", אמר המגיש בהמשך. "עכשיו יש לנו כמה ברירות: אנחנו יכולים להמריד, כי זה יכול לעבוד מול הצבא, אני לא אעשה את זה. כי הצבא יותר מדי חשוב לי בשביל שאני אמריד את החיילים נגד המפקדים שלהם. וזה קל, אני יכול להגיד להם, 'המפקדים שלכם רוצים לעשות מדינה פלסטינית, קומו, תסרבו פקודה. נעשה דבר כזה? חס וחלילה".

עוד בוואלה!

חדשות 12 מחקו שתי ידיעות של עמית סגל

לכתבה המלאה

ברשתות דבריו של סג"ל עוררו סערה. משתמש X/טוויטר "תרעלה 14 נגד ישראל" העלה את הקטע הראשון - שכאמור, עומד לכאורה בפני עצמו - וכתב "מטורף! עכשיו אצל ריקלין בערוץ 14 קריאה להמרדה! איפה השב"כ? איפה המשטרה? איפה הרשות השנייה?".

העיתונאי אביעד גליקמן פרסם מחדש את הפוסט וכתב: "העיקר אראל סג"ל, האיש הצבוע ביותר עלי אדמות, דיבר נגד אלו שקראו לא להתנדב. לא סרבנות. אי התנדבות. וואי וואי מה אמר להם. כמה צביעות של האיש. איש בזוי. וזה עוד לפני שדיברנו שעל אלילו הוא לא אומר מילה. חלילה להגיד מילה על ממשלת ימין מלא מלא שאחראית לאסון הגדול ביותר שקרה למדינת ישראל. בושה וחרפה".

גם העיתונאי בן כספית פרסם את הפוסט מחדש וכתב: "הם לא עוצרים רגע לשאול את עצמם שאלות. למשל: אם כל הקריירה של ביבי הוא לא מצליח לאחוז במושכות או לנהל כלום, בשביל מה הם תומכים בו? אם כופים עליו ה-כל: מאוסלו דרך ההתנתקות דרך הכניעה לחמאס דרך הכניעה לחיזבאללה דרך עסקת שליט דרך ודרך ודרך, הכל קורה בניגוד לדעתו, הוא פשוט לא מסוגל להחליט ולבצע, הוא תמיד בובה על חוט של מישהו, אז למה אתם כל כך סוגדים לו? או, שמא המצב הפוך? הוא התבוסתן, הפחדן, השפן, השרלטן, שמנסה לדבר חזק ולעשות חלש, שיודע לנאום אבל לא מסוגל להנהיג? כך או אחרת, הם עוסקים כאן בהמרדה".

יצוין כי כבר בשרשור המקורי העלה בתגובות המשתמש גבע ברין סרטון שבו סג"ל משלים את דבריו, המבהירים כי הוא התחיל רעיון ונקטע לפני שהצליח לסיים אותו. "אשכרה זה פייק הכי מניפולטיבי שיש", כתב ברין. סג"ל עצמו הגיב אף הוא וכתב ליוזר המפעיל את "תרעלה 14 נגד ישראל": "אתה מפיץ עלי דיבה. ואתה חתכת את הקטע המלא. אמצא אותך ואתבע אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully