וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה הכסף? כך תשפיע מהפכת ה-AI על פרסומות הוידאו

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 13:13

מירן פחמן, בעלי Creative First, מראיין בכירים מתעשיית הפרסום. השבוע: עידו כהן, סמנכ"ל מותג ותקשורת גלובלית בחברת לייטריקס, על טירוף הבינה המלאכותית שהגיע לוידאו. על הפרק: קמפיין ההשקה עם ארי פולמן ואיך אפשר להידחף לרשימת ההמתנה

סרטון של לייטריקס. לייטריקס, צילום מסך
סרטון של לייטריקס/צילום מסך, לייטריקס

חדש בוואלה! ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: עידו כהן, סמנכ"ל מותג ותקשורת גלובלית בחברת לייטריקס.

אלא אם עצמתם את העיניים ואטמתם את האוזניים בשבועות האחרונים, כנראה שנחשפתם לכך שטירוף הבינה המלאכותית הגיע לוידאו והיא יודעת היום לייצר סרטונים שלמים, כולל פרסומות, מפרומפטים, כלומר מתיאור טקטואלי בלבד.

אחת משתי החברות שמובילות את המהפכה הזו בעולם היא לייטקריס הישראלית שהשיקה את ltx studio, מוצר שהולך לשנות לחלוטין את הדרך שבה רובנו ייצרו פרסומות בקרוב. בפרק, ניסו פחמן וכהן בעל הטייטל המפוצץ, לדבר גם אל אלה שפחות מדברים את שפת ה-ai אבל גם לקהל שכבר מכיר ומאמץ את כלי הבינה המלאכותית, כדי להבין את גודל המהפכה, איך זה בדיוק עובד, למה אנחנו עדיין מבחינים בגליצ'ים, איפה הטכנולוגיה נמצאת כרגע ולאן היא מתקדמת בעתיד הקרוב.

בהמשך שוחחו על המותג עצמו, למה הם מעידים על עצמם כמעודדי יצירתיות, המודל העסקי, איך בוחרים בין קהל יעד מקצועי לבין הפצה להמונים, על התחרות מול סורה ומול שחקנים אחרים בשוק, איך הם הולכים לתמחר את המוצר, על קמפיין ההשקה עם ארי פולמן, עבודה עם יוצרים ומשפיענים וכמה מעניין אותם הקהל המקצועי, מתי הם פותחים את הבטא לכולם ואיך אפשר להידחף לרשימת ההמתנה.

עוד בוואלה!

בבוקר כותב פרסומות, בערב לטאלנטים: שיחה עם איש הצללים של ארץ נהדרת

לכתבה המלאה
מירן פחמן ועידו כהן. באדיבות המצולמים
מירן פחמן ועידו כהן/באדיבות המצולמים

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully