וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאלללללללה תמות כבר"; האיחול של דובר העירייה לביידן

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 11:47

בן גביר לא לבד: אלי סבתי, דובר עיריית טבריה, רשות שלטונית, איחל לא פחות ממוות לנשיא ארה"ב, בשל איומיו לעצור את אספקת הנשק לכיבוש רפיח. סבתי בתגובה: "נשיא ארצות הברית איבד את זה מזמן כשהוא חושב שאנחנו ברווזים במטווח"

דובר עיריית טבריה אלי סבתי על ביידן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דובר עיריית טבריה אלי סבתי על ביידן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התבטאות חסרת תקדים של דובר רשות שלטונית, עם איחולי מוות לנשיא ארה"ב: דובר עיריית טבריה אלי סבתי כתב הבוקר (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו "יאללללללה תמות כבר", וצירף כתבה על איומי ביידן להפסיק את משלוח הנשק לישראל אם תפלוש לרפיח. בסטורי אחר כתב "סנילי, אנחנו נילחם לנו ואתם תחרישון".

מוקדם יותר היום צייץ השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חמאס ❤️ ביידן. מדובר בפעם הראשונה בה הנשיא ביידן או כל גורם אחר בממשל האמריקני אמר בפומבי כי מבצע קרקעי של צה"ל ברפיח יביא לעצירת אספקת הנשק ההתקפי לישראל. אתמול ביידן אמר בראיון לרשת CNN כי אם ישראל תפלוש לעיר רפיח, ארצות הברית תפסיק לספק לה פגזי ארטילריה, פצצות למטוסים ואמצעי לחימה התקפיים נוספים.

דובר עיריית טבריה אלי סבתי על ביידן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דובר עיריית טבריה אלי סבתי על ביידן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זו איננה הפעם הראשונה בה סבתי, ששימש בעבר גם כדוברה של השרה מירי רגב, מתבטא כך כלפי גורמים בעודו חובש כובע רשמי של עובד ציבור כדובר רשות מקומית. בספטמבר 2023, שיא המחאה נגד ההפיכה המשפטית, פרסם סבתי בפייסבוק פוסט נגד שופטי העליון ובו כתב: "15 הזויים חושבים שהשמש זורחת להם מהישבן ושהם חזקים יותר משני מיליון אזרחים שהלכו לקלפי! חבורה צהובה מאותו בית גידול שחושבת רק על עצמה, על עתידה ועל הפנסיות השמנות שלה. העם הוא כלום בעבורם - הכל משחק מכור מראש!".

בעקבות ההתבטאות, התנועה לטוהר המידות שלחה מכתב חריף ליושב ראש הוועדה הקרואה בעיר, בעז יוסף. במכתב נכתב כי "התבטאותו זו של סבתי מהווה הפרה בוטה של חוק הרשויות המקומיות ומחייבת הגשת קובלנה כנגדו לבית הדין למשמעת".

עוד בוואלה!

היום שאחרי צלקובניק: העובדים דורשים מההנהלה חסינות, וזו נכנסה למלכוד

לכתבה המלאה
שרת התחבורה מירי רגב בתדרוך לקראת טקס הדלקת המשואות ה-76. רוני כנפו
שרת התחבורה מירי רגב בתדרוך לקראת טקס הדלקת המשואות ה-76/רוני כנפו

אלי סבתי מסר בתגובה: "שלומם ובטחונם של חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל חשובים יותר מכל פוליטיקה של ארצות הברית. חייהם של אזרחי ישראל אינם הפקר, גם אם נשיא ארצות הברית חושב אחרת. למדינה שהרגה מאות אלפי אזרחים חפים מפשע בהירושימה ונגאסקי בגלל אירועי פרל הארבור והרגה מאות אלפי אפגאנים כדי למצוא את בן לאדן, לא עומדת הזכות למנוע ממדינת ישראל להגן על עצמה ועל אזרחיה. נשיא ארצות הברית איבד את זה מזמן כשהוא חושב שאנחנו ברווזים במטווח.

"אני כותב את דבריי כאלי סבתי ולא כדובר העירייה. זכותי המלאה להביע את דעתי כפי שאתם העיתונאים שחושבים שמותר לכם להביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully