וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מנכ"ל קבוצת ידיעות אחרונות פורש, וזו המחליפה

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 19:18

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ציון פרץ שסוגר 4 שנים כמנכ"ל הקבוצה יסיים את תפקידו, ותחתיו תמונה המשנה למנכ"ל ענבל סימנטוב-חביב, הנחשבת למקורבת למו"ל נוני מוזס. לאחרונה סיימו את תפקידם גם מנכ"ל ynet וסמנכ"ל הסחר של הקבוצה

ענבל סימנטוב-חביב. יובל חן,
ענבל סימנטוב-חביב/יובל חן

עכשיו זה רשמי, צמרת ידיעות אחרונות מתפרקת ומשנה פניה: מנכ"ל הקבוצה ציון פרץ יסיים את תפקידו - כפי שפורסם לפני כחודש בוואלה ברנז'ה. פרץ חזר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה לפני כארבע שנים אחרי שפרש ממנה לטובת תפקיד משנה למנכ"ל רשת 13 אבי בן טל.

פרץ החל את דרכו בקבוצה ברשת המקומונים, משם התקדם לתפקיד משנה למנכ"ל העיתון ידיעות אחרונות. לאחר מכן שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומשנה למנכ"ל רשת 13, ובשנת 2020 חזר לקבוצת ידיעות אחרונות,כמנכ"ל הקבוצה. סה"כ שימש פרץ במשך כ-30 שנה בשורת תפקידים בכירים בעיתון.

במקומו תמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל ענבל סימנטוב-חביב, הנחשבת למקורבת למו"ל הקבוצה נוני מוזס. בין תחומי אחריותה היו שיבוץ מודעות לעיתון.

עזיבתו של פרץ נעשית כשברקע גל הקיצוצים הגדול בתולדות העיתון, ולצד עזיבת בכירים נוספים בהנהלה. לאחרונה הודיע מנכ"ל ynet ברק קלמנוביץ' על עזיבתו את התפקיד. קלמנוביץ' עבד במשך 17 שנים באתר ynet, ותחתיו מונה לשעבר מנכ"ל אתר אולג'ובס (אף הוא של הקבוצה) שי מגל. בנוסף, גם סמנכ"ל הסחר של הקבוצה רוני זילברברג הודיע לאחרונה על פרישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully