וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן מנכ"ל משרד ראש הממשלה חושף פגישות עם פעילי תקשורת המזוהים עמו

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 18:11

יוסי שלי נפגש עם כנרת בראשי וגיא לוי, ממובילי "האולפן הפתוח" המסקר את משפט נתניהו ותומך במסריו נגד מערכת המשפט. לוי מונה לאחר מכן לדובר הליכוד. ועם אלו עיתונאים נפגש?

ירון אברהם מתעמת עם מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי/חדשות 12

יומן מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי נחשף בסוף השבוע ומלבד פגישות עם ראשי תעשיית הנפט והגז, הוא חושף פגישות עם פעילי תקשורת השותפים לקמפיין שהוא מוביל נגד מערכת המשפט, כך פורסם לראשונה באתר העין השביעית. אחד מאותם אנשי תקשורת, גיא לוי, הפך בהמשך לדובר הליכוד.

מהיומן שנחשף בעקבות עתירה של עמותת הצלחה עולה כי שלי מיעט להיפגש עם עיתונאים מרכזיים. לעומת זאת, עו"ד כנרת בראשי, המפעילה את מיזם היוטיוב "האולפן הפתוח", המסקר את משפטו הפלילי של נתניהו ונחשב למזוהה עם מסריו, נפגשה בשנת 2023 פעמיים עם מנכ"ל המשרד. בראשי הגיעה למשרדו של שלי בחודש פברואר ובחודש אפריל, לפגישות בנות 45 דקות. בהמשך לפגישות אלו פורסם אז בחדשות 13 כי בראשי מועמדת לעמוד בראש מערך ההסברה הלאומי. לבסוף מונה אז מושיק אביב, שלפני ימים ספורים הודיע על התפטרותו.

דובר הליכוד כיום גיא לוי, שותפה לשעבר של בראשי ב"אולפן הפתוח" נפגש גם הוא עם שלי. לוי נפגש עם מנכ"ל משרד רה"מ בתחילת חודש מרץ בשנה שעברה, כחודש לפני מינויו.

כנרת בראשי. אולבייה פיטוסי/פלאש90, פלאש 90
כנרת בראשי/פלאש 90, אולבייה פיטוסי/פלאש90

כאמור, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי לא הרבה להיפגש עם עיתונאים, לפחות לא באופן רשמי. בחודש יולי אשתקד, כך לפי היומן הוא העניק "סקירה תקשורתית" לעיתונאים יובל שדה מ"כלכליסט" ועידן ארץ מ"גלובס". חודשיים לאחר מכן נפגש עם צוות התוכנית "זמן אמת" מתאגיד השידור הציבורי.

גם ציפי נבון, שהועסקה כ"מרכזת פניות הציבור" במשרד ראש הממשלה, אך שימשה בפועל כעוזרת של שרה נתניהו, נפגשה עם שלי לפחות ארבע פעמים. נזכיר: נבון, הנחשבת לאחת הנשים המקורבות ביותר לאשת רה"מ, האשימה את התקשורת בטבח שביצע חמאס ופרסמה עם תחילת המלחמה פוסטים נגד עיתונאים ונגד ערוצי החדשות 11-12-13. בחודש אוקטובר כינתה נבון פעילי מחאה נגד נתניהו "חובבי פדופילים" ו"יהודונים בוגדים" וקראה לכרות איברי מין של מחבלים ולהאכיל אותם בהם.

בעקבות הדברים נבון הושעתה והורשעה בעבירות משמעת בבית-הדין של עובדי המדינה.

עוד בוואלה!

מנהלת לשכת שרה נתניהו מאשימה את התקשורת בטבח שביצע חמאס

לכתבה המלאה
פתיחת משפטו של רה"מ 5 באפריל 2021. אורן בן חקון, אתר רשמי
פתיחת משפטו של רה"מ 5 באפריל 2021/אתר רשמי, אורן בן חקון

יומיים אחרי טבח 7/10 התראיין מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בחדשות 12 בראיון מטריד, מגומגם ורווי חצאי אמיתות.

"המצב הכלכלי מצוין", "אין חוסרים בציוד", "השרים מופיעים בכל מקום". "הממשלה תפקדה מצוין, האזרחים מקבלים מענה לכל שאלה", "הייתה את המסיבה שתרמה לכל הכאוס" - היו רק מקצת מהאמירות שניפק בשידור. גם את אנשי האולפן תקף על כך שהם "מורידים את המורל של העם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully